دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یک شب از همین شبها

گمان کنم ...یک شب از همین شبهای آخر سال بودیک شب از همین شبهای اسفندکه هوا باران را آبستن است...یک شب مثل امشب بود...که ماهی حوض منبه سمت آسمان پرواز کردکه ماهی هفت سین منتک سین نقره فام شب شد!
۰ موافق ۰ مخالف
عید پیشاپش مبارک

به به! پیشاپیش عید شمام مباااارک سالتون قشنگ باشه!

سلام
جداکه قلم فوق العاده ای دارید
فقط‌میتونم بهتون حسادت کنم ازاین بابت
شعراتون عالیه
محشر

وااااااااااااااااااااااااااااای مرسی لطف شما بی حده وگرنه اونقدرام خوب نیس باعث افتخارو خوشحالیه که خوشتون اومد در ضمن ممنون از حضورتون...حتما سر می زنم!

اخخیییییییییییییی ماهیت مرد بخ بخ

دل داریم بده!

تقصیر خودته اجازه دادی نقد کنم :دی
که هوا باران را آبستن است یا بود ؟

مرسی لطف میکنی که نقد می کنی! این است برمیگرده به "شبهای آخر اسفند"و به این خاطر "است "اوردم که تداوم "بارانی"بودن هوا رو نشون بدم ومظورم اینه فقط اون سال هوا بارانی نبوده بلکه هر سال نزدیک بهار اینطوریه... (فک کنم با این جوابم میگی چه پرویه دیگه نقدم نکنی ولی تو گوش نده بازم نقدم کن)

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان