دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

به خواب من بیا...

یاد تو هست...؟!نیامدنت را میگویم...آنگاه من...               غرور را دار زدم به تمنایت....آه!     ای مهربان!باردیگر به خواب من بیا....
۰ موافق ۰ مخالف
عـالــی بـودن
.
مـوفـق بـاشـی عـزیزم.

چاکریم!

اخبیییییییی منم دلم برات تنگ شده باشه سعی میکنم بیام تو خوابت غصه نخوری اهااااااا زود میوم

من نمی دونم چه اصراری داری شعرای منو به اسم خودت بزنی! به جون خودت با تو نبودم رویا های رنگی منو بهم نزن..دلم واست تنگ نمیشه اگرم شد میام خونتون!!! (اینو یادت نیس...گیر داده بودی کیه؟؟!!ههههه)

اههههههههه لیاقت نداری ک بیام تو خوابت بروبچسب به همون روریای زشتت

هووووووووووووووووووی به رویای من توهین نکن!!

فاطمه اعصاب نداری هااااااااا
خو بابا بچه مردم حق در نخواد تو بری تو خوابش خو میگرخه با اون موهات ادم تو بیداری از موهای تو میترسه چ برسه به خواب
صالحه جان شمام به همون رویایی رنگیتون برس همونی گه فاطمه میگه

والا به خدا!! با موهاش میشه کنار اومد...دل من از جای دیگه پره!!

ارین جون عشقم ببند گلم
من تو رو میبینم عزیزم

ههههههه!!!

دل تو از کجا پره هااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههههههههههه بماند!

باشه مواظبش خیلی نمونه میپوسه

هههه!ok حواسم هس!

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان