دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من دوست دارم شهر را...

من دوست دارم شهر را وقتی                                                          دارد زمستان می رود آراماز پشت بام شهر می بینم                                                           ماهی میان آبها رقصان...شهر و شب و یک کولی عاشق                                                             آوار شعر و مرگ بی هنگاممن دوست دارم فال حافظ را                                                           تصویر تو بر صفحه ی اشعار...عیدی برایم گل بیار و عشق...                                                          عیدی بیا از شهر کولی ها...!!
۰ موافق ۰ مخالف
خانومی سلام
واقعا عالی بود
این شعرا واقعا از خودتونه که اگه هست واقعا عالی

ممنون بله نوشته های خودمه باعث خوشحالی که خوشتون اومد

سلام بانوی شاعر
عیدی بیاازشهرکولی ها؟????

سلام. یعنی این عید از شهر کولی ها بیا!

قشنگ بود

مرسی

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان