دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

برف به سمت خواب میرود...

به روی دوش شاعرانکسی به دست می رود...                                    بهار بـــاز آمد و...                                    زمین چه خسته میرود...به روی بغض عابرانبه سمت تکیه گاه عید                                  شکوفه ای دمیده شد                                  چه بی پناه میرود...مواظب ستاره ها...از التهاب باد باش!                             دوباره برف پر شتاب                             به سمت خواب میرود...!
۰ موافق ۰ مخالف
این یکی عالی بود بدون نقص
خیلی رَوون بود

باعث خوشحالیه ممنون

باشه مواظبم

آفرین دخترم

سلام وعرض ادب بسیار خرسند شدم از اینکه این خادم شهدارو بخاطر شهدا وبش رو در شعری که فنجانش خبر از قلب پاکی میدهد که عشق را با دل تجربه کرده نه با معیارهای این روزهای کره ارض لینک کردید...متشکرم از شما وبدانید شما نیز در شهر شهدا اسمانی می شویدالتماس دعا دارم ازتون در ابتدایی ترین لحظه های تحول زمین ونو شدنهایی که برای ما مقدس است ..دلتان اسمانی

ممنون! به دعا محتاجیم...از ما فراموش نکنید...

تولد عید شما مبارک .....تولد عید شمامبارکککککککککککک
دست وجیگ وهولااااااااااااا

خخخخخخ خنگ....دلم میخواس تحویل حرم باشم مخصوصا بخاطر اون یواشکی... دلم شلمچه میخواد... واااااای از این دل بهونه گیر... evry bady...lesen and ripit:Happy new year....BEEEEEEEEEبه یاد ببیی

علف کم داری بت بدم

واسه چی؟؟؟ نگر دار گرسنه شدی بخور...

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان