دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باران

خیابان خیالم خیس شده...نمی دانم از اشکهایم یا از این هوای ابری؟چتر نمیخواهم...کمی تن سرما خورده ام آغوش باران میخواهد...مهم نیس تب میکنم!مهم نیست تنهاییَم...!باران امشب...سردی آشوب من است!دوست دارم گم شوم در ازحام شلوغ خیابان ها!در بین بیخیالی مردم...در آغوش باران...وبی جهت تر از همیشهراهی شرق نگاه تو شوم!
۰ موافق ۰ مخالف
اینم همونجوره ..لطفا درستش کن تا بتونم از مطالب گذشته خودم برات بزارم ..مرسی
صالحه خانوم ببخشید این سوال رو کردم به خدا باور کن هییییچ نیت خاصی نداشتم ولی وقتی فامیلی تون رو دیدم شوک شدم آخه تو شهر ما هم یه طایفه ای هستن که فامیلیه اونها هم همینه فقط میخواستم ببینم ارتباطی هست یا نه همین بازم معذرت اگه ناراحتتون کردم
بیییییی خدا منو بکشه اخه بگو این چه سوالی بود که تو کردی مرد
حالا مگه خوابم میبره تا صبح چون یکی از دستم ناراحت شده

واااااااااااااااااااای چرا انقد خودتو اذیت میکنی میدونم منظوری نداشتی ناراحت نشدم باور کن راحت باش...من یکم رکم شاید بد گفتم تو ببخش شب بخیر

عزیزم چیه رشتت؟

انسانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان