دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خودکشی

برای خودکشی کافیست...شاعر ها در خودکارشان را ببندند...و دیگر هرگز ننویسند!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام وعرض ادب
صالحه خانم اگر تلگرام دارید کانالی بزنید واشعار خودتون رو در اون بگذارین.بگذارید هم از فیض وجود اشعارتان بهره ببرند ..خواهش میکنم این نوشته رو عمومی نکنید وحذف نمایید متشکرم
پس هیچ وقت خود کشی نکنیااا

اگه بخوامم نمیتونم

من دیگه نمینویسم

چی؟ یهنی دیگه نمییای کلا؟ از الان موخای خر بزنی؟

یعنی نوشتن از مرگ خلاصت میکنه ؟

معلومه ک نع! هیچی نمیتونه از مرگ خلاصت کنه ولی اگه کسی از استعدادش استفاده نکنه خودکشیه و کسی ک با نوشتن نفس میکشه...اگه ترکش کنه نفسش قطع میشه

بسم الله گفتیم و عشق اغاز شد تو عاشق نوشتنی ادامه بده هر کسی توانایی گفتن شعرو نداره پس خود کشی ممنوع خودکارو کنار نگذار...

اره واقعا عاشق نوشتنم... چون باهاش زندگی کردم... ولی بعضی وقتا دیگه دوس داری حرف بزنی... نوشتن کافی نیس!! امید وارم ک بازم ببینمت..وبت را نیافتم ک بیام

نه بابا
خواستم خودموشاعرحساب کنم
بعدم خودکشی کنم

خدا نکشتت نگار

سلام مرسی که به وبم اومدی و نظر دادی این متنتم واقعا عالی و راست بود با تبادل لینک موافقم خواستی خبرم کن ممنون

ممنون لینکی

صالحه گوشتوبیار
من خیلی دوستت دارم
صالحه گوشتوبیار
من خیلی دوستت دارم

ای لاو یو تو

صالحه گوشتوبیار
من خیلی دوستت دارم

الهی من قربونت منم میدوستمت

صالحه گوشتوبیار
من خیلی دوستت دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان