دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دلت چطور است؟



دستم درد نمیکند

این روزها...

"کاش بگویی دلت درد نکند"

کاش بپرسی:"دلت چطور است..؟"

صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
ممنون از حضورتون
دوتا پستی که نوشتم دلنوشته رو خودم نوشتم...
______________
آره تا حدودی موافقم ولی بنظرم وقتی مرتکب یه گناه بزرگ میشی،خیلی دورت خلوت میشه و تنها میشی،یه جورایی انگار خدا این فرصت رو بهت داده تا فقط با اون باشی،تا بیا اون باشی و با مناجات و دعا پشیمونیت نسبت به گناهت رو ابراز کنی...

ایول چ خوب!! چ دید شاعرانه و عاشقانه ای

راستی من لینکتون کردم با اجازتون

شما هم لینکی

سلام عزیزم
اول از همه عذرخواهی میکنم که این همه دیر اومدم...

حالم اصلا خوب نبود...
ممنونم بابت حرفای انرژی بخش و مثبتت...
الان خیلی بهترم و تونستم با اوضاعم کنار بیام...

و این که با افتخار لینک شدی مهربون :*

سلام خانومی... عزیزم خوشحالم که حالت بهتره و خوب شده کمترین کاری بود ک ازم برمیومد ان شاءالله همیشه خوب بمونی

سلام
خیلی ممنون از حضورت صالحه جان

خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

حتما

دلم خوبه

الهی شکر همیشه خوب باش

طبع شعرت تو حلقم
چقد تو خوش زبونی لینکت میکنم دوستم

مرسی توهم لینکی

قشنگ بود این :)
به نظرم بهترنی دعا اینکه که به یکی بگی دلت نشکنه

اره واقعا الهی ک دل هیشکی نشکنه

فااااطمه
زندس؟؟؟؟
اگه دیدی ازطرف من روصورتش چنگ بنداز

آره زندس وااااااای

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان