دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خدا فظ

خو دیگه...امتحانا شروعیدن... بشه ک یکم درس بخونم به جای شعر (بوقول دوستان شررررر)گفتن ....باشد ک رستگار شویم...ازتون فعلن خدافظی میکنم میروم بدرسمولــــــــــــــــــیقول میدم بعدا بیام شعرایی ک در حین درس خوندن نوشتمو براتون بذارم...(حالا چقذ ملت نگران من میشن..خودمو تحویل میگیرم)حالا خدا رو چ دیدین؟!؟؟!شاید ک وسطاش پاشدم اومدم ...از جایی ک من خعلی درس خونم اینا رو میگم:)))ولـــــــــــــــــــــــی:مهم امتحان زندگیه ک خوب پاس شی...وگرنه این درسا رو با تک ماده میتونی بیای بالا!!!!بعلــــــــــــه!!!امید است ک:حس درس خواندن...امتحاناتی آسان... مراقبی سر به زیر...و الهامات امتحانی...در این ایام نسیب همگان گردد!!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
موفق باشید

سلامت باشی

موفق باشی

ممنون...سلامت باشی

موفق باشید

ممنون سلامت باشید

وقت کردی بیا اخرین مسابقه رو هم شرکت کن
باشد که در زمره پاس شدگان باشیم :)))

امید است

عاقاااااا ، بابا درس خوناا چرا همتون خدافظی میکنین؟؟ینی ی نیم ساعتن وقت ازاد پبدا نخاهید کرد؟؟همش درس؟؟؟
هعععی باز ازین دعا ها کردیااا

همینجوری نمیخونم …چ برسع ب اینکه بیام البته بماند ک بازم تحمل ندارم میام

سلام وعرض ادب این قسمت نوشته هاتون جالب بود بحث درس خوندن وشعر گفتن واین چیزا ان شالله که همیشه موفق باشین تو درس زندگی این دروس که اخرش پاس میشه وتموم میشه ولی درس زندگی رو هر کسی نمتونه پاس کنه وخیلیا بودن که دیدم بنده خداها درس زندگیشون تا دقیقه اخر هم بد بوده ولی دقیقه نود براشون اوسا کریم درستش کرده مگه حر رو ندیدیم چی شد واخرش عاقبت بخیر شد برای ما هم دعا کنید ماهم عاقبت بخیر بشیم

بله...امید ک همه از پاس شدگان زندگی باشیم

این دیده نیست، لایق دیدار روی تو
چشمی دگر بده، که تماشا کنم تو را
اللهم عجل لولیک الفرج----------------------------------------------------------------
:: دریچه ای رو به هنر و فرهنگ ::----------------------------------------------------
خجسته میلاد منجی عالم بشریت صاحب العصروالزمان، حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف را به منتظران ظهورش تبریک و تهنیت عرض می نماید.

ممنون از طفتون عید شما هم مبارک اللهم عجل لولیک الفرج

آلماجونم
خودم وخودتوعشق است
لایک داری برجو، نوشته هات عالین

ممنون لطف داری

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان