دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ماه

ماه کامل

قربان آن زلف سیاه و لباس سفید تو...

ای ماه "نیمه ماه" من

ای نازنین من...!

صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اللهم عجل لولیک الفرج...

آمین

اگه آدم کسی رو نداشته باشه دیوونه میشه...
فرقی نمیکنه طرفِ آدم کی باشه...
هر کی میخواد باشه!
اما پهلوت باشه!
من بهت میگم،
یادت باشه،
آدم از تنهایی ناخوش میشه...!


ارع واقعا یادم میمونه

اگر به خانه من آمدی
برای من ای مهربان
چراغ بیاور
و یک دریچه
که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم ...

"فروغ فرخزاد"
من هرچی نگا میکنم کسی تبریک نگفته تولدمو...احتمالا اونایی که گفتن تولد آقا مبارک شما اشتباهی دیدن...

اکشال نداره درست در اومد دیگه...

ساختن واژه ای به نام «فردا» بزرگترین اشتباه انسان بود،
تا زمانی که کودک بی سوادی بودیم و با این واژه آشنایی نداشتیم،خوب زندگی میکردیم.
تمامی احساساتمان،غم و شادیمان و هرچه داشتیم را همین امروز خرج میکردیم
انگار فهمیده تر بودیم، چون همیشه میترسیدیم شاید فردا نباشد.
از وقتی «فردا » را یاد گرفتیم،
همه چیز را گذاشتیم برای فردا.
از داشته های امروز لذت نبردیم و گذاشتیم برای روز مبادا...
شاید باید اینگونه «فردا» را معنی کنیم....
«فردا»روزیست که داشته های امروزت را نداری....

زیبا بود

زندگی زیباست ...
زشتی ‌های آن تقصیر ماست
در مسیرش هرچه نازیباست ...
آن تدبیر ماست
زندگی آب روانی است ...
روان می‌گذرد
آنچه تقدیر من و توست ...
همان می ‌گذرد
سلام صالحه جون
شعرات بیسته
موفق باشی عزیزم
میگم با تبادل لینک موافقی ؟

مرسی عزیزم حتما لینکی

سلااااااام . وب زیبایی دارید . من خیلی وقت نیس که به وبتون سر میزنم .
من جدیدا دارم شعر میگم . میخواستم ببینم میشه کمکم کنید تا یکم راه بیفتم .

این شعر رو برای نیمه شعبان گفتم:


باز هم غروب جمعه باز هم دلواپسی

باز هم عالم دوباره پر شده از بی کسی

باز هم چشمم تر است میدانی اقا خسته ام

دل به امید نگاهت از همه بگسسته ام

عشق بی تو ؟ نه برایم خوب نیست

تا نیایی این جهان مطلوب نیست

معذرت گاهی فراموشم شود این انتظار

کاش این دل بیقرار واقعی باشد. اری بیقرار

کاش حجم بیقراری در تمام هفته بود

بلکه میشد با تو بودن را سرود

ممنون میشم اگه اشکالاتش رو بگید و یه مصرع پیشنهادی بهم بدید تا باهاش شعر بگم

وویییی عزیز دل عالی بووووود من خودم نبمه ی راهم نیستم ک بخام اشکال بگیرم.. ولی این واقعا خوشگل بود بدون تعارف اممممم...میتونم ایمیلت رو داشته باشم؟ اونجا در ارتباط باشیم؟ salehe.n.79@gmail.com

سلام عزیزم
مرسی که لینکم کردی

با اسم صالحه لینک شدی
لطفا تو هم با اسم نیاز لینکم کن
مرسی عزیزم

درس شد

عزیزم من ایمیل ندارم . تنها ارتباطم با دنیای مجازی همین سر زدن به وبلاگ های شعر هستش.
برای شعر گفتن هم تمام تلاشم اینه که شعرم از ته قلبم باشه .
به نظرت چند سالمه؟

وووییییی از این سوالا نپرس خدایی چند سالته؟

بهم میاد که متولد 80/7/13

ایول منم 79ام...

اسمان سخت غبار الود است
و زمین خسته ز خاکستر و دود
در میان همه ی آمدن و رفتنها
تا ابد منتظر آمدنت خواهم بود
مرتضی قاسمی
بذا حالا من بهت بخندم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نگفتی چرا
.
.
.
.
.
برا اینکه اینقده قشنگ زرط را راهنمایی کردی برا شرودن
فک کنم ی پروین دیگه تو راه باشه
راستی بهت پیشنهاد میکنم اشعار پروین اعتصامی را بخونین.ناب و عالی.من ازش لذت میبرم

ممنون از شما خیلی لطف دارین (ییچاره پروین...ویبره رف تو قبر) دو س تا از شعراشو خوندم... و حتما ب پیشنهادتون عمل میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان