دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سوالهای ذهن ناراحت من:

به ادمهای شهرم نگاه میکنم مردم رنگا رنگ این روزها....به دختران هم سن و سالم...به مد های عجیب...به خنده های مصنوعی...عزیزم های الکی...و مردمان...مردمان...مردمان....چه چیز ما را به اینهمه تظاهر رسانده است؟چه چیز ما را به این تنفر رسانده است؟و کجای این شهر خدا را گم کرده ایم؟ومگر...«الیس الله بکاف عبده»؟
۰ موافق ۰ مخالف
سلآمـ
وبـ زیباییـ داریـ
اگـ با تبادلـ لینکـ موافقـ بودیـ، خبر بدهـ

مرسی ... لینکی

عاااالی بود ... خیلی دوسش داشتم.

مرسی ... کاش جواب این سوالا رو میدادی...

خیلی باهال بود.....
من وبمو تازه ساختم.....
خوشحال میشم سر بزنی.....
و لطف کنی و نظر بزاری.......

:)

خیلی باهال بود.....
من وبمو تازه ساختم.....
خوشحال میشم سر بزنی.....
و لطف کنی و نظر بزاری.......

ممنون حتما...

هعععی جوابشو پیدا کردی ب منم بگو
از دو رویی متنفرم
+

پوووووف مز خرفه

راستی رمز دادنیه؟؟میدی؟؟

تو وبت ج دادم

وب زیبایی داری لایک

ممنون

ای وای به ما که سخن از آیینه داریم
معروف دگر گفته،به خــود کار نداریم
گر بر سر این خرمن خود دیده گذاریم
ابری بشویم و ز غــــــــم خویش بباریم
این مزرعـــــه را گر به ظرافت بنظاریم
باقی چو گــــــل و ما مثل بوته ی خاریم
آن ختم رسل گفت مشو غره به خود که
در وقت سفـــــــر غیر کفن مال نداریم
احوال جهان را به چــــه قیمت بستانیم
در عـــــــالم عقبی ز عــــمل حال نداریم
خود را تو بساز و بنگر آینه ی خــــــــود
ما مثل تمامیم،به لب خـــــــــال نداریم
morteza maroof

تقدیم به شما این شعرم

ممنون از لطفتون زیبا بود من انچنان هم مغرور نیستم... این متن تلنگری ب خودمم هم بود در کل واقعا زییا زیبا زیبا صحیح...صحیح...صحیح

در جواب نکته سنجیتون مصراع 9 چه چیزا په چیز نوشته اید
ببخشین اگه دخالت کردم

خیلی ممنون از دقتتون اصلاح شد

این پستتون خیلی خوب بووود
:(
سلام.الان داریم چن تا از ترانه هامو با سنتور اجرا میکنیم....جاتون خالی

خوشبحالتون... امیدوارم بهتون خوشبگذره

یه نوع هیدروکربن سیر نشده است....اسماش شیک بودن،اسمه وبم شدن
اسمه اقایه نداشتمونم "واندروالسیه"

معنی اسم آقای نداشتتون چیه؟؟ (نترکی با این انتخابت عشقم)

I'm now not certain the place you are getting your info, but good topic.
I must spend some time studying more or understanding more.
Thanks for wonderful info I was on the lookout for this
information for my mission.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان