دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چشمهایت

خدا حتما تو رادر حجره ی فیروزه تراشی افریده است!!که در چشمات دو نگین فیروزه داری...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام دوست خوبم
آپم
راستی فیروزخه تراشی درسته!!!!!!!!!!!!!!
نگی متنا نمیخونما

اصلاح شد ممنون

مرا صدا بزن خدا.زمان،زمان خواب نیست
مــرا صدا بزن خدا.که زندگی سراب نیست
مـــــرا صدا بزن بگو.که زندگی حقیقت است
بخوان مرا که در خمم.دلا کمی شراب نیست
صدا بزن که سهم من ز زندگی فقط غـم است
بخوان که غیر این مرا.خدا دگر ثواب نیست
صدا بزن که در بهار عاشقــــــی خزان شدم
مگر بهار زندگـــــی.به دوره ی شباب نیست
نشسته ام به حال خــــود شبانه گریه می کنم
چرا ز خنده های تو.به سوی من شتاب نیست
حقیقتی به نام غــــم.مـرا اسیر کــــرده است
بدان که غصه های من.فسانه و کتاب نیست
رسد شبی کـــه برکشم ز دل نوای عشق را؟
یقین کنم که عــاشقم و حال من خراب نیست.
مرتضی معروف............
سلاااااااااااااااااااااااااام
صالحه خانم نظرسنجی تونا خوندم کلی خندیدم خخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی جالب بود در نوع خودش.میتونی شاعر خوبی بشی ولی این روزا فک نکنم کسی توجهی به شعر کنه
ولی حستون خیلی زیبا بود
در ضمن شما هم ی هموطن ببینی میتونی تو دوستاتون کمکی برا این بچه ها جمع کنین...گناه دارن
البته نخواسیم بیخیال چون من قول بهشون ندادم.گفتم ببینم میتونم ی کارایی بکنم یا ن
شرمنده مزاحم شدم

اره اینا هست و از ی طرفم انقد شاعر اس داریم ک واقعا نیازمند تلاشه... و درباره بچه ها تو وبتون ج میدم

اما ی پیشنهاد برا شاعر شدن.
البته از ی کوچیکتر به شما
تخیلاتتونا تقویت کنید
شعرای دیگه را بخونین که کلمات و موضوعات جدید تو ذهنتون انباشته بشه
ببخشین اگه پر رویی کردم

خاهش میکنم بابا شرمنده نکنید حتما حتما اینکارو میکنم ممنون از توجهتون

ع خجره فیروزه تراشیخخ خیلی اهنگشو دوس میدارم
+
مثه همیشه

ارع منم شاعرش واااای خعلی میدوستمش تو دور همی حجت رو اورده بودن میگف تو حجره فیروزه تراشی سروده این شعرو

عالـــــــی بود صالحـه جـون
از نظر من شعر گفتن یه معجزه اس
( چـون خودم هیچ استعدادی توش ندارم)


ممنون که بهم سرزدی دوست خـوبم
مرسی از توصیه ای که بهم کردی

راستی ، چطور سایز عکس رو کوچکتر یا بزرگتر کنم؟
همیشه همین مشکلو دارم

مرسی عزیز دلم تو لطف داری (تو وبت ج دادم)

عهدی میان من و دل به پا شده
عهدی که محکم است
عهدی که در برابر آن محکوم گشته ام...
محکوم بر تراوش بی حرفی و سکوت.
تصمیم من شده در زندگی سکوت
لال بودن را میکنم تمرین
در سردی زمانه ی پر برف این زمین
میسوزم از حکایت برف و صدای باد
اما «سکوت» ازدل من میزند صدا
میترسم از صدای نحیفی که میرسد
از آفتاب خسته ی پنهان پشت ابر
داد بهار میزند اما چه خسته است
من مرد عهد بستن این زندگی نیم
آری،سکوت هم نه همان سنگ نشکن است
آن هم شکستنیست
همچون غرور جوانی که تکه شد
از دست این تگرگ
من میزنم به زیر قرارم که با دلم
بستم به زیر چتر
عهدم به زیر پاست
پایی که بسته است
فریاد میزنم
تنها و خسته ام
من دلشکسته ام
مرتضی قاسمی
این ثعر تقدیم به شما

عالی بود...عالی با تمام وجود معنیشو درک کردم و تصویر شعر رو تصور

توماهی ومن ماهی این برکه ی‌کاشی
اندوه بزرگیست زمانی که نباشی
این باصدای پسرخالم خیلی معرکه میشه

با صدای خاله پسر؟؟؟ آهنگ و شعرش بی نظیره

پس باصدای تو
پسرخالم ازحجتم قشنگ ترمیخونه

اوه اوه چ غیرتیم هس رو پسر خالش من ک چیزی نگفتم:/

هرگز نمى خواهم به واسطه محدودیت هایم، محدود شوم . باربارا استراسیند

ممنون از حضور و جمله ی زیباتون

دلم بنشین،مرو دیگر،خیانت رسم ادمهـــــاست
که مردی ها شده پرپر،و نامردی چه پابرجاست

زمانی که رفاقت رفت،شراکت رسم دنیا شـد
ودر این دکه و بازار،محبت حرف بی معناست

دلم!مردانگی مرده،رفاقتها چه پـــــــــژمرده
رفاقت در میان ما،فقط یک قصه و رویاست

بمان با من به تنهایی،مرو ای دل به رسوایی
که در دنیای عاشقها،فقط دیوانگی پیداســـت

رفاقت مرد،صداقت رفت،اقاقی هم شده پرپر
دورنگی رنگ دنیا شد،کلاس حقه ها برپاست

زمین جای عجیبی است،به ظاهر نیک میباشد
ولی افسوس در باطن،فقط بی حرمتی پیداست
مرتضی قاســــــــمی
................................

هییی...افسوس خیلی زیبا مث همیشه


گریه هایم آرام
خنده هایم اندک
حرفهایم راکد،مثل یک برکه ی دور ازدریا
گوشهایم خسته،از صدای بیجا
حال و روزم ابریست
چشمهایم بارانی
دل من طوفانی
و تنم بیمار است
روزهایم شده تکرار نبودنهایت
همه بی معنی و پوچ
ذهن من پر شده از یک واژه
واژه ای سخت و پوچ
واژه ی دور «کوچ»
و به دنبال تو چون قاصدکی
همجا می آیم
که کنارت باشم
زندگی بی تو برایم قفس است
قفسی پر شده از من
قفسی پر شده از تنهایی
قفسی که جنسش،بی تو بودن باشد
زندگی میگذرد،اما من
منتظر میمانم.......
مرتضی قـاسمی

آخـــــــی....زیبا بود مثل همیشه عالی

راد یعنی جوانمرد

آها...ممنون

عیش بی یار مهیا نشود یار کجاست؟
این شعرا نشنیدم.شرمنده کاملشا برام بذارین بخونم

تو وبتون ج دادم

عاشق کشی دیوانه کردن مردم آزاری
یک جفت چشم رنگی و انقدر کارایی

پقد قشنگ بود...

سلام.ن من تا میشه سعی میکنم از کسی ناراحت نشم
ولی این ادمی که پستا براش گذاشتم یکم مغروره و خیال میکنه بچه زرنگه
منم حرفاما براش تو پست عمومی گذاشتم که بدونه من همینم.هیچیز پنهونی ندارم

واقعان راست گفتن که بعضیا لیاقت مهربانی ندارن ولی باز من مهربونی را ترجیح میدم

سلام..میفهمم!! بستگی ب خود شخص داره ک محبت رو درک کنه یا نه... به هر حال شما ناراحت نباشین و ب مهربونیاتون ادامه بدین

I'm amazed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's both educative and
interesting, and without a doubt, you've hit the nail on the head.

The problem is something not enough folks are speaking intelligently about.
I'm very happy that I came across this during my hunt for something
regarding this.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان