دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بلبل

دیرگاهیستکه بلبل ها هم از "شعر" ها گریخته اندو روی شاخه های "شهر" ها آواز سر میدهند...!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام.مشکلات وبما نمیدونم از کجاست.میترسم شعرامم حذف شه
ی نظرم دارم
به نظر من سعی کنید یکم طولانیتر بنویسید.

فک نکنم انقد خشن برخورد کنن... مشکل از قالبتونه ک درس میشه کرد قبلا قطعه ادبی بلند مینوشتم ولی الان جمله کوتاه شده فک میکنید بلند بهتره؟ یا اینکه تو چند کلمه منظورو رسوند؟

سلام صالحه جان
اگر که شرایطمون عادی بود بله میشد لذت برد
اما دو نفری که شرایط مارو دارن تنها میتونن تا چندسال آینده اذیت بشن
و حس عذاب وجدانی که خفت میکنه
و نمیدونی که باید باهاش چیکار کنی
امیدوارم ههیچوقت کسی تو همچین شرایطی نباشه.
موفق باشی عزیزجان

آخی عزیزم...خدا نکنه اذیت شید ان شا الله زودتر مشکلاتون رفع میشه... عذاب وجدان دیگه چرا...؟؟ ب امید روزای خوبی و خوشیتون دوستم

و بلبل ها
سرودن تنهایی دارند ..!؟

چه دلمون بخواد ، چه دلمون نخواد ،
خدا یک وقتایی دلش نمی‌خواد ،
ما چیزی رو داشته باشیم ،
که دلمون می‌خواد ..!!

چه بسا چیزا هایی را دوست دارید ولی به ضرر شماست و چه بسا چیز هایی را دوست ندارید ولی در آن نفع شماست

لطفی ندارد این جهان دیگر برایم
وقت سفر گشته،سفر سوی خــدایم
جایم شده تنگ اندرین زندان خاکی
من خسته از دنیای بی روح شمایم
از باب مردی ای جوانمردان بدانید
در وقت مردن از همه مردم رضایم
سخت است بر من ازسفر رفتن بگویم
با مردنم از بند این دنیــــــــــا رهایم
از خسته بودنهای من دیگر نپرسید
از خستگی های جهان دیگر جدایم
احوال من را چون شوی جویا ز دنیا
من شاد در جمعم ولی کز درخفایم
مرتضی قاسمی...................

چقدر غمگین

احوال دل بگفتم،یک شب برای یـارا
کز این شنیدن آن،نالید سنگ خارا
از شرح حالم امشب،کافیست تا بدانی
در این سنین شادی،پاییز شد بهـــارا
من غرق در غم هستم،در فصل شادمانی
اما به غصه هایم،یارم چه کامکـــارا
حلوای غم بپختم،خرما خریده ام من
او میزند به شادی،از بهر من سه تارا
من مات خنده هایش،مبهوت از نگاهش
غـــم در دلش مثال،ثروت بود گــدارا
من آتشم ولی او،چون آب سرد و آرام
من خسته چون فقیران،او مثل فرد دارا
حرفی دگر نگویم،با یار خود چو دانم
گفتن اثر ندارد،این یاربــــی وفــا را
شب را قلندرش رفت،وقت سحر رسیده
گویم تمام حرفم،سجاده و خـــــــــدا را
آرامـــــشی رسیده،در این زمانه از یار
آن یار را چه آمد،این یار را چه کارا!
مرتضی قاسمی سیانی

چقدر قشنگ بود

چرا گریخته اند؟! منظور از اینکه بلبل ها از شعرها گریخته اند چیه؟

عکسش و...جانم.

صالحه جان لینک شدی

اون زمان سعدی و حافظ بود ک بلبل ها توی شعر جایی داشتند این روزها ک عشق ها...شعر ها...وترانه ها و عاشقی کردنها عوض شده بلبل ها روب شهر اوردند... (آخه دیروز ی بلبل تو حیاطمون اواز میخوند)

سلام صالحه جون
پیامتو دیدم ، ممنون بابت توضیحاتت

ولی متاسفانه باید بگم هرچی روی عکس کلیک میکنم اصلا هیچ اتفاقی نمی افته .
حالا وقت کردم بیشتر سعی میکنم تا یاد بگیرم چطوریه!
مرسی که راهنماییم کردی دوست خوبم

موفق باشی عزیزم

سلام عزیزم خاهش کاری نکردم... ولی چ بد ک درست نشد!! نا امید نشو دوستم

ودیر گاهیست سرودن برای مرغ دلم سخت شده است راستی قفس دنیا برایش تنگ شده است

این نیز میگذرد... پاییز ک بیاد مرغ دل شما هم شروع ب سرودن میکنه

زندگی بی تو بر من حرامه
خنده هام مثل درد جزامه
گر نباشی کنارم رفیقم
دلخوشیهای من ناتمامه
.....
ای تمام وجودم کجایی
مرگ من میرسه با جدایی
اسم تو سهمی از زندگیمه
خنده هات باعث دلخوشیمه
.....
تو بمون ای رفیقم کنارم
بی تو هر لحظه من بیقرارم
گر نباشی بدون توقف
مثل ابر بهاری میبارم
.....
نازنینم،عزیزم،رفیقم
سنگ مرمر،زمرد،عقیقم
تو نگینی،منم حلقه ای خرد
بی تو بی ارزشم،ای شفیقم
.....
نیسی اما تو ذهنم تو شاهی
بر دلم میکنی پادشاهی
من مث یه شب تیره هستم
تو به پیشم مث قرص ماهی
مرتضی قاسمی............

سلام مهربانم .
با افتخار لینک شدید .

ممنون عزیز جان شما هم

فرق داشت؟
خیلی پر مفهوم و عالی

چی فرق داشت ی نداشت؟؟؟ قربون شوما

نصف اشباهاتمان ناشی از این است که
وقتی باید فکر کنیم ، احساس می کنیم
و وقتی که باید احساس کنیم ، فکر می کنیم ..!؟

(الان باید فکر کنم ی احساس)

غمینم،در دل خود درد دارم
زمستانم،هوایی سرد دارم
امیدم زیر پای نا امیدی
میان برف و این سوز پلیدی
شده قندیل یخ از دوری تو
نمیگوید کسی!من را ندیدی؟
نمیدانم چرا بد حال هستم
چرا غمگین و بد اقبال هستم
مثال ذره کاهی در دل باد
پریشان حال و بد احوال هستم
نمیفهمد کسی حالم بجز آن
که در زندان تنهایی اسیر است
چو باران میچکد اشک از نگاهش
دلش خشکیده چون دشتی کویر است
مرتضی قاسمی سیانی....
من ازتون توقع دارم.روزی ی شعر بذاری

من تازه نظر گذاشتنام تموم شده بعدشم باید کلی دنبال عکس بگردم ولی ان شا الله میذارم سریع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان