دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سایه ی سیب

سایه ی سیب همیشه سنگین است!چه در دست دخترکی شاعر باشد؛چه در دست حوا...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
عخییی الان تو همون دخترکی

اهوووم

فوق العاده بود صالحه جـــون

تو محشری

مرسی عزیزم

یک کتاب معنی در چند کلمه.عالی

مرسی

وچشمانم برای دوری تو اشک میبارد
چرا رفتی؟
و من در بین امواج نبودنها
میان قایقی بشکسته از جنس رفاقت
سخت تنهایم
هوایم سخت طوفانیست
وبودن در کنار تو
برایم ساحل امنیست،از طوفان نبودنها
بمان با من
تو ای ارامش دریای سختیها
بمان با من....
معـــــــــــــــــــــروف

..............................

و من در بین امواج نبودن ها...


انقدر که تنهایی ازارم داد......
تمام دنیا ازارم ندادند.
................
پایم از حرکت ایستاده...
ولی چشمهایم راه میرود
خدا کند که قصد امدن داشته باشی.
.................
تکلیفم را روشن کن ........
یا با من باش...
یا با هیچکس غیر از من....
..................
هی تــــــــــــــــــــــو...
واقعا که زلزله ای...
تا می ایی پاهایم میلـــــــــــــــرزد
...............
صدای شکستن دلم را شنیدم....
گمان کنم از چشمانت افتاده باشم.
..................
اینم چن تا جمله ای نوشته ام تقدیم به شما

مث همیشه عالی و عالی...

نان پاره ز من بستان جان پاره نخواهد شد
آواره عشق ما آواره نخواهد شد
آن را که منم خرقه عریان نشود هرگز
وان را که منم چاره بیچاره نخواهد شد ...

زیبا..

بوی سیب ،
یعنی زندگی ...

واو...اره واقعا بوی سیب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان