دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کلمات

بعضی کلمات، فقط هجا نیستند درد دارد!!انگار تقدیر بعضی کلماتسکوت استمثل بغض...مثل شعر...مثل من.... بیچاره بعضی کلمات خیلی تنهایند!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اخیییی دلم برات سوخت ، میخای بیام خاستگاریت؟؟البته فاطمه پدر منو در میاره بفهمه
میگم چ خر تو خریه ، ن؟؟تو زن فاطمه ای متم زنشم ،باز من خاستگاری تو هم میخام بیام

ای فاطمه سانسور..تو از کجا میدونی من زن فاطمم؟؟؟ تازه از این خیلی خر تو خر تره...

میگم از تو چن تا بچه داره ؟؟؟
از من ک دو تا دو قلو داره

خااااک توگورم... ما ی شهاب دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان