دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عکاس دوست داشتنی من

عکس های تو عجیب غریبند....بین خودمان باشدولی عکس های تو حرف مینزنندمثلا این" در زرد رنگ" را ببینمیشنوی؟شعر میخواند....عکس های تو چقدر شعر بلدند "عکاس دوست داشتنی من"!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اخییی شعر عروسک قشنگ منو هم بلدن بخونن عکساش؟؟
+
چ دوربین قشنگی...
ایول

ب عکسای عکاس من توهین نکن واغیرتاااا ()

عکس هاش بی نظیرند....رنگ عشق دارند...:)

وا غیرتا...مگه عکاس منو میشناسی؟ مگه عکساشو دیدی؟؟؟

چه با عظمت است محبت!
پس از صمیم قلب خود را تسلیم آن کن،
عشق چیز کمی نیست.
کسی که به بیماری مزمن عشق گرفتار شده است
عشق را از روی عقل اختیار نکرده است.
بدون عشق زندگی کن
چرا که راحتی آن سختی است
و آغازش مریضی و پایانش کشته شدن است.

در نزد من مرگ در راه عشق عین زندگی است
و این بخاطر عشقی است که به محبوبم دارم،
این کشته شدن تفضلی است که او بر من نموده است.

پس اگر زندگی با سعادت میخواهی
در راه او بمیر که شهید خواهی بود
و اگر نه کسانی هستند که اهل این عشق سوزانند.

به کشته عشق بگو که حقش را اداء کردی
و به مدعی بگو هیهات،
هیچگاه چشم با سیاهی سرمه چشم سیاه نمیشود.

محبوب من شما هستید
چه روزگار نیکی کند چه بدی،
پس شما هر طور که دوست دارید باشید
من همان دوست شما که بودم هستم.

عذاب رسیده از شما در نزد من گوارا است
و جور و ستمی که شما بر اساس حکم عشق بر من روا میدارید
عین عدل است.

شما دل مرا ربودید
در حالی که دل من جزئی از من است،
برای شما چه ضرری داشت اگر همه وجود مرا میبردید
و آن نزد شما میماند؟!

مردم همه فهمیده‌اند که من کشته نگاه او هستم
چرا که او در هر یک از اعضای من تیری نشانده است.

اگر روزی نام او برده شد
به پاس او همگی به سجده درافتید و
اگر نمایان شد بسوی صورتش نماز بخوانید...

بسیار زیبا

شعرهاتون فوق العاده زیبا هستند

ممنون شما لطف دارید

بگذار اگر اینبار سر از خاک برآرم
بر شانه ی تنهایی خود سر بگذارم
از حاصل عمر به هدر رفته ام ای ‌دوست
ناراضی ام اما گله ای از تو ندارم
در سینه ام آویخته دستی قفسی را
تا حبس نفس های خودم را بشمارم
از غربت ام اینقدر بگویم که پس‌ از تو
حتی ننشسته‌ست غباری به مزارم
ای کشتی جان حوصله کن میرسد آنروز
روزی که تو را نیز به دریا بسپارم
نفرینِ گل سرخ بر این شرم که نگذاشت
یکبار به پیراهن تو بوسه بکارم
ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دار
تا دست خداحافظی اش را بفشارم ...

فاضل؟ بسیار زیبا

عکس یه چیز عجیب غریبه
هم حال آدم رو خوب میکنه هم بد
اصلا خیلی خاصه خیلی

اره واقعن....خیلی

یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیدن

یک پنجره که مثل حلقه ی چاهی

در انتهای خود به قلب زمین می رسد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ

یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را

از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم

سرشار می کند

و می شود از آنجا

خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کرد

یک پنجره برای من کافیست ...
یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیدن

یک پنجره که مثل حلقه ی چاهی

در انتهای خود به قلب زمین می رسد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ

یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را

از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم

سرشار می کند

و می شود از آنجا

خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کرد

یک پنجره برای من کافیست ...
یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیدن

یک پنجره که مثل حلقه ی چاهی

در انتهای خود به قلب زمین می رسد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ

یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را

از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم

سرشار می کند

و می شود از آنجا

خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کرد

یک پنجره برای من کافیست ...

زیبا

نه عکاس خودمو گفتم:) عکساش بی نظیرن:)

خوب خدا رو شکر ی لحظه غیرتی شدم

خب...خب... چشمم روشن!
عکاس دوست داشتنی!!!

من ب لیلی میگم دوستا همشون منحرفن.... عکاس دوست داشتنی من دختره!!! جز عزیزترینام ؛)

سلام
خوبین؟
خیلی هم خوب...

حق؟ ممنون شما خوبین؟

اقامون عکاسه

ااااا؟؟؟جدی؟؟ چقدر خوب... خدا براهم نگهتون داره....

ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
ب پای هم پیر شید

نذاشتن ک...

عالیـــــــــــــــــــــــــ

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان