دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نی ها

نی ها نوای عجیبی دارند...انگار هر بار که میدمیدختری موهای ابریشمیش را رها میکند!نی ها نوای عجیبی دارندو خوب که گوش کنیزنی در آن آواز میخواند...صالحه.نپ.ن:اشاره به یک افسانه لری
۰ موافق ۰ مخالف
باریک ولی خوب من ک نفهمیدم
خو افسانشم بزار دیگه

خخخ دیوونه حال ندارم خستمه... بعدن برات تعریف میکنم... ی روزی...

همشو خوندم صالحه عاااااااااااالی بودن بخصوص اون راز بلوط:)
ببخشید امتحاناست و وقت بسیااااار کم نمیشه برای همش جدا جدا کامنت بزارم:)

مرسی عزیزم لطف داری حضورت باعث خوشحالیه

راستی امتحانمم خوب بود خداروشکر:)
فردام امتحان دارم اما امتحان بعدیش بشدت سخته سه واحد با یه استاد سخت گیر و یه عالمه جزوه

خدا رو شکر الهی... ان شاالله م اونا رو هم عااااالی میدی دوستی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان