دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هعی:(

تاب کوزت که میبرد مجلس پر ز "چای" تو
از من بی هنر چه باک؛  ناله در این سرای توا

ی مه خوش لباس من، دختر خویش را مسوز
«کز سر صدق میکند شب همه شب دعای تو»

من که ملول گشتمی از طی و از جفای ان
قال و مقال خواهرم  میکشم از برای تو

دولت ما ببین که چون سور شده بلای آن؟!
کار کنم همی زیاد در جهت رضای تو

شاه نشین چشم من تکیه گه خیال مبل
کار کنم که همچنان این کوزتک گدای تو




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
برام کاری پیش اومده.ایشالا بعد میام اپ میشم

خیره ان شا الله منتظر شعرای جدیدتون هستم

تقدیر من این است که با درد بسازم
از این دل نامرد ، دلی مرد بسازم
انگار قرار است که من داغ دلم را
با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم

ممنون از حضور گرمتون


ممنون از شما

مردم از خنده صالحه
خیلی باحال بود

مرسی جانا

چه جالب
کوزتک...

ارع دیگه

پرانرژی ادامه بده عـــــزیــــــزم

مثل همیشه زیبـــا بود ....

ممنو نیکا جون

از لحاظ وزنی عالی بودی
ولی از کوزت خوشم نمیاااااااااااااااااااد

ممنون من بینوایانو نخوندم نه دیدم ک بخام نظر بدم ولی خیلی گناهکیه...کوزت بیچاره..

وبم و اشعارم متعلق به بهترینهاست مثل شما
ولی منو شرمنده نکنین خواهشا

لطف دارید من ادم بی تعارفیم بشدت خوشم اومد واقعن عالی بود

از شخصیتهای غربی خوشم نمیاد
ایران و ایرانی را عشقه

ولی من تعریف بینوایانو خیلی شنیدم... ایران همچین شخصیتی نداره فک کنم؟!! بازم حرفتون رو قبول دارم

ایران معدن شخصیتهای نابه

کوزت هم داریم؟؟؟

اینم تو گفتییی؟!!!!
بیت اولشو ک خوندم رفتم پایین گفتم حتمن حافظی مافظی چیزی گفته دیگه
خیلی خوب بود ایول

اره این حس بخاطر اینه ک ی تقلید از رو حافظه اون بیته ک تو پرانتزه مال حافظه

این ریتم شعرارو دوس دارم :)
کلا وب کسی نمیرم ن تنها شما

پ کلا خسته نباشی برادر

Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of
colors!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان