دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همین یک شب

عکس و تصویر از خوابیدنش از بسته بودنِ چشم هایش از خستگی هایش عکس بگیرید! کسی که عاشقانه ...

همین یک امشب  میخواهم  دنیا را به حال خودش بگذارم
 نگران حال هیچکس نشوم...
با هیچ گنجشکی دوست نشوم
فقط همین امشب میخواهم تنها ماه را نگاه کنم
ماه من...ماه بیچاره من....چند شب دیگر کمرش می شکند!!


صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
ماه کمرش میشکند ...
ای جان خیلی قشنگ بود

مرسیو گلی

بذا بشکنه.پدرمونا در اورد
خخخخخخخخخخخخ

هنو ک چیزی نگذشته... ما مرد روزای سختیم!!!

عکس و شعر فوق العاده
تو خط اول اشکال نگارشی هست
به گمونم

یاااااافتم ممنون عزیز جان درس کردم

اینجایی که گفتی :
همین یک امشب را میخواهم دنیا را به خودش بگذارم
به نظرم باید کلمه "حال" رو اضافه کنی
دقیقا پشت کلمه "خودش"

یس... درس کردمش ممنون

دو چیز را همیشه از یاد ببر؛
– به کسی خوبی کردی
– کسی به تو بدی کرد.

عجب باش

آقا کمر منم شیکسته

هنو وسطیم ک ...اخراش چ میخایم بگیم؟؟ مامرد روزای سختیم یادت نره

وای عالی بود

ممنون

یه لایک گنده

قربون شوما

عزیزززززم عالی بود بازم دوستم گفت خیلی قشنگه:)

فدایت

عزیزززززم عالی بود بازم دوستم گفت خیلی قشنگه:)

خیلی ممنون جانا

عااالی بود دوستمم گفت عالیه:)

مچکر شما و دوستت

قشنگ بود

مچکرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان