دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

قول میدهم

چقدر شعر ها تنها ماندندقلم روی کاغذ های کاهی چرت میزند... میشود من بخوابم تو کنار گوشم قران بخوانی؟؟بیدار که شدمقول میدهم حافظ قران باشم..صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
وایییی خیلی قشنگ بود....

مچکر جانم

به جای سرزنش من به او نگاه کنید

دلیل سر به هوا گشتن زمین،ماه است...
_______________________________
عالی

زیبا... ممنون

گاهی چرت میزنند
سلام
دلم تنگ شده برا ی تلاوت محزون از ی قاری مصری
خیلی بهم ارامش میده
مخصوصا تو این بدحالیا

سلام خوب بیابیدش

در زیباتـــرین
هماغوشیِ عقـربـه ها ؛

بیا مـــا هـــم
از صفــر شروع کنیم
عــاشقــی را...

#مینا_آقازاده
ممنون
هر تلاوتی زیبایی خودشا داره
وقار تلاوت مصطفی اسماعیل
حزن تلاوت عبدلباسط
زیبایی اخر سوره ی حشر رافت حسین
شیرینی تلاوت رافت حسین
و اوج کار استاد غلوش در اخر سوره ی ال عمران
همش لذت بخشه

اوه ماشالله همه رو هم میشناسین... خوب اینهمه ارام بخش یکی رو برا خودتون تجویز کنید دیگه اینا نیازی ب نسخه دکتر نداره

دلم به کما رفته
برای رهایی اش امن یجیب بخوانید

جاااان... قول میدهم!!! فردا شب قدره واسه من دعا یادت نره لیلی

چشم عزیزدل

قربونت

درضمن اول فامیلی من رو هم نوشته بود«لیلا ب» این یعنی منو میشناسه
وای اون قبلی رو خصوصی نکردم

تایید نمیکنم

درعجبم از کسانی که.....!
دیروز شکار را حیوان آزاری میدانستند...
ولی امروز تفریح میخوانند؛
نمیدانم زمان تغییر کرده یا تفکر آدمها.
واقعا در عجبم از دنیا...!
مرتضی قاسمی

اپم

دنیا همه چیش عجیبه...

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
شعرت در مورد قرانه ولی تصویرت از زیارت عاشورا
نگو نفهمیدم

واااااااااااااااای واااااای چ دقتی احسنت!!



عالی بود عزیزم

مچکرم جانم

سلام
شعرات جالبه ..
احسنت

به منم سر بزن

با تبادل موافق بودی خبرم کن

مچکرم حتمن

صالحه دو روزه کجایی؟ خبری ازت. نیس؟؟؟نگران شدم

فدایت نگران برا چ...همین دورو برام نت ندارم

اعتماد های رفته
مرام های مرده
باور های زنده به گور شده
بر کدامین
مزار فاتحه بخوانم
آدمها می روند و یادشان می رود بگویند به کجا…؟
آدمها می روند و یادشان می رود برگردند …
و آدمها هیچ وقت ” آدم ” نمی شوند …!

موافقم!

همیشه سکوت خونیست
گاهی خرد می شوی زیر بار حرفهای نگفته
غافل از اینکه به تو تهمت بی جنبگی می زنند

فک کنم شاید همینطوره…

روزگار عجیبی شده
حتی وقتی میخندیم
منظورمان چیز دیگریست!

نمیدونم...

کجاااااااااااااااااااااااااایی

زیر سایه حق... نت نداشتم

به به عالییی
+
کوجایی تو ؟؟خوبی؟؟؟؟

مچکر ارع هنو زندم

عالی بود

تشکر

مرسی از حضورت عزیز جانم
مرسی میای
حرف می زنی و همیشه همدردی
مرسی که هستی...

فدات بشم پسته جونم مرسی از تو

صالحه جان قلمت فوق العادس وبت دوس داشتم لینک شدی تاهرروزبهت سربزنم..

ممنون لطف داری من الان لینکت میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان