دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شق القمر

واینبار ماه از خجالت شکاف پیشانی بلند تو خم شد....شق القمر که میگویندحکایت پیشانی تو است....صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
به به

بسبار زیبا

تشکر عزیز

عالی بود
شعرمم طبق نوشته تون تغییر دادم
مرررررررسی

ممنون ببخشید دیه

عالی بود
عالی
تبریک می گم بهت
و تحسینت می کنم

مچکرم جانا

عااااالی بود ....
التماس دعای فراوان

ممنونم محتاجم به دعا عزیزم

صالحه خانم چرا شق القمر

چرا شق القمر نه؟؟

کتابی که خواستی رو گذاشتم

دست گلت درد نکنه

ok
عالی بود ولی خیلی کوتاه
من گفتم نکنه داری در مورد معشوقه اینچنین مینویسی.
در مورد مولا کاملا زیباست

اره درباره حضرته ممنون

ولی اگر بجای پیشانی بلند مینوشتی پیشانی شکافته......................

ی تغییراتی دادم

سلام ؛ در پناه خداوند بزرگ و مهربان

سلام ممنون

متن و عکس هر دو زیبا بودن و باهم تناسب داشتن...!!
عالی...!!

تشکر

واقعن فوق العاده

ممنون جانا

به نماز بست قامت که نهد به عرش پا را
به خدا علی نبیند به نماز جز خدا را
به نماز آخرینش چه گذشت من ندانم ؟
که ندای دعوت آمد شه ملک لافتی را

زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان