دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شما



چه بی نظیر حس میشوید شما:
غبار ها...
نسیم ها....
و عطر سر به زیر باغ سیب ها...
شما...
کنار ما...
چقدر عمیق...
چقـــدر دور...
شما...
شماکه آشناتری میان این همه غریبه ها....
۰ موافق ۰ مخالف
خیلی قشنگ
ولی اگه مصراع آخرت هموزن باغ سیبها بود معرکه میشد

ی تغییراتی دادم

صالحه خانم من اگه سن شما و شهر سکونت شما را پرسیدم خواسم بدونم از کدام منطقه ی ایران و با چ فرهنگی هستی با توجه به نوشته هاتون
اولش حدس زدم اهل مرکز ایران باشی مث اثفهان و مرکزی و یزد ولی....
سنتونم پرسیدم چون با این سن کمتون واقعا داری از زبان بزرگتر از خودتون مینویسی
یعنی پخته هستید.
دلیل دیگه ای نداشتم

میدونم مشکلی نیست اگه دوس نداشتنم ج نمیدادم اصن آدم تعارفی نیستم و اینکه امیدوار شم ب خودم؟؟

شما؟!
مخاطب شمها کی بود؟
قشنگ بود. حس خوبی داشت

+دلم گرفته

پاییز خانوم هر کی دوس داره بذاره من نظرم بیشتر "امام زمان بود" و چراا جانا؟

نابـــــــــــــــــــــــــ
"درد واقعی نبود توست"

اره واقعن ممنون

شعر دوست دارم حتی اگه منظور شاعر رو خوب نفهمیده باشم.
راستش تابحال شاعر شعرهایی که خوندم دم دستم نبود تا اگه جای از متن شعر رو نفهمیدم از خودش بخوام برام معنا کنه....

اره شعر ی جورایی با روح روانت بازی میکنه تا اگه نفهمی بازم قشنگه من خیلی شاعر نیستم البته

خیلی حس شعرت قشنگ بود
والبته خیلی دوست داشتنی

مچکرم

وقتی میگی جانا
یه لحظه احساس هم زبانی بهم دست میده
شما هم ترکی؟
آخه ندیدم تو زبونای دیگه بگن جانا
بالام
عزیزیم
ترکسن؟

نه ولی عاشق ترک زبانانم میام بم ترکی یاد بده من خراسانیم

گرفته دیگه...مث اکثر وقت های دیگه....
تو که میدونی برای چی!

پاییزی...غصه نخور دیگه

وای صالحه خراسانی هستی؟؟!

+ گرفتار یار خراسانی ام......


ای جان..ای جان...

بلیا بلیا گرفتار منی؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان