دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گل خشک

امیر علی:-چرا گلو خشک کردی؟
:-چون میخواستم نگهش دارم
امیرعلی:-ولی گل خشک که قشنگ نیست...

گاهی نگه داشتن بعضی چیزا ؛
فقط طراوتشونو میگیره...
فقط زیباییشون رو از بین میبره
لطفا کسی رو تو زندگیتون خشک نکنین!!



صالحه.ن

پ.ن:صحبت منو امیرعلی...موندم چی جواب بدم؟!واقعن ارزش داره برای نگه داشتن چیزی که صرفا دوسش داریم زیباییشو بگیریم؟
۰ موافق ۰ مخالف
چرا قشنگه
ولی یه جور دیگه قشنگه

ی گل همیشه زیباست ولی گل خشک کجا و گل پر طراوت؟؟؟

اَاَاَاَاَاَ چ سنگین عاغا ی دو س هفته ای سکوت ...
ورییی ورییی گود
+
امیر علی کیه؟؟

خخخ تنکیو آقای برادرمان

گلی که بهمون جایزه داده بودن رو لوح تقدیرم خشک شده بود
بعد از ماه ها انداختمش دور

هعی... اکشال نداره دیه غصه نخور

خو دیوونه بستگی داره ک ب چ چیزایی علاقه داره یا چی ب نظرت لازم داره
اهل کتاب هست؟؟ی رمان ، چون مثلن اگه برا من ی رمان بگیرن دوستام خوشحاال میشم
یا ی ساعت خوشگل ، ی روسری شیک ، ی ست گوشواره گردنبند شیک بدل

اهل کتاب هس ولی فک نکنم کتاب خوشحالش کنه (اول تو فکرم بود برم براش کتاب بیشعوری رو بگیرم-بعد پشیمون شدم) ساعت و روسری و اینا زیاد داره بدلم نمیندازه ادکلن و لاک اینا هم ک هیشی!!!!

اقای برادرتان چن سالشه؟؟
(ک قبلیه رو خاستی تایید نکن)

6

ای تو روح این ساجده ، برو ماچش کن دیگه... یا هم ی نقاشی بکش بده دستش
اووووم پس برو تو کار لباس ، تاپ شلوارک ورزشی خوشگل ... تیشرت خرسی ... مانتوی مامانی ... کفشم میشه
عروسکم میشه هااا برو براش مینیون بگیر
سلام منم آثار ادبی م رو توی وبم میذارم خوشحال میشم بیای و نطر بدی

حتمن

خب باید دید عمرش چقدره
شاید عمرش به اندازه ای بود که بشد نگهش داشت

اینم حرفیه!

جالب بود
از این به بعد سعی می کنم کسی رو تو زندگیم خشک نکنم...

خخ منم میخام همینکارو کنم

گل خشک هم زیبایی خودشو داره... هر دفعه که نگاش میکنی، همه خاطرات یه روز زیبا برات یادآوری میشه....

سه تا گل خشک دارم
یکیشو داداشم وقتی سرباز بود بهم داد... برای تشکر از اینکه وقتی از خستگی خوابش برده بود، لباسای سربازیشو شستم و اتو کردم و پوتیناشو واکس زدم!
اون روز وقتی از پادگان برگشت یه شاخه رز قرمز که واقعا خوشکل تزیین شده بود بهم داد... بخاطر تمیزی پوتیناش، فرمانده شون بهش یک روز مرخصی داده بود... :)
یکی از گلهای خشکی که نگه داشتم، از طرف اون یکی داداشمه... باهم دعوامون شده بود... بعد از یکهفته که قهر بودم باهاش... تولدم بود... یه شاخه گل نرگس زیبا بهم داد... کل اون روزو فقط بوش میکردم
یکی دیگه هم تولد سال بعد، باز داداشم بهم داد...

اره خوب خاطره ها...وای ادما رو نباید خشک کرد عزیزمعزیزمعزیزم چه سه شاخه گل دوست داشتنی خدا داداشای مهربونتو حفظ کنه (منم داداش بزرگتر میخام این چه وضعشه)

آبجی جون وبت خیلی خوشکله عزیزم... لینک شدی

مرسی عزیز دلم تو هم لینک شدی

فدات شم

داداشام از من کوچیکترن عزیزم

منم دوس داشتم داداش از خودم بزرگتر داشتم... نشد دیگه

قربونت هعی روزگار اکشال نداره ما به همون کوچیکشم قانعیم

گاهی گل خشک نشونه اینه که وقتی یکی اون گل و بهت میده یا برای همیشه کنارت میمونه و میشه اولین خاطره تو از اون اما گاهی هم میشه اخرین خاطره و یادگاری تو از اون......
به امیر علی بگو ل خشکی که از نظر تو قشنگ نیست گاهی اسه ادما همه ی زندگیشونه .....همه ی زیبایی های دنیاشونه...........
دعا می کنم دنیاش اینجوری قشنگ نباشه

بشین بینم باو اینا رو بگم بش فازو نولش میپوکه ایها الملت ادما رو نباید خشک کرد من قانع شدم ک گل خشک هم زیباست ولی نکته فلسفی رو دریاب

اره ب این فک نکردم اما این بچه من و تو رو درس میده

اره والا اینو قبول دارم

Thank you for the good writeup. It in fact was once
a amusement account it. Look complicated
to far introduced agreeable from you! By the way, how could
we keep up a correspondence?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان