دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در من کسی گم شد!!

در من کسی گم شد....و پیچ قطار او را دورن خود کشیدو از من رخت بست!!!تنها نگرانیم این استنکند چشم هایم را بفهمد...انگار این درخت هیچ سیبی برای افتادن ندارد...و زیر گلویم انگار هیچ سیبی تکان نمیخورداینکه لب ها نخندد چندان ک چشم ها نگریند غمگین نیست!!در من کسی گم شدو پیچ قطار او را به دور دست ها برد...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اون بخش سیبش عالی بود صالحه
عکسش هم بسی گوگولی بود

مرسی

مثل همیشه عالی

تشکر


سلام، آپـــم ( نظر یادت نره!!! )

میام:/

مثل همیشه عالی
نمی دونم چی بگم...

مرسی:))

وای صالحه عاشق این بچه شدم
خیلی جیگره

اره خیلی خوردنیه

وبتون عالی

تشکر

نکند چشمهایم را بفهمد....

عجب واژه های قشنگی... آفرین

هعی ممنون

و پیچ قطار او را به دور دست ها برد
آقا من آدرس این خانومه آلمادخت رو گم کردم
هر جا هم که میرم نظر بدم میبینم آسمش هست آدرس نیست
بی نفر یوخدی آدرسین منه وره؟

من ک خیلی نفهمیدم چ میگی؟؟ ولی ادرس تو لینک دوستام"این تو همچی پیدا میشه" http://dokhisheytoonak.blogfa.com

خیلی زیبا بود. هرچند غمگین...

ممنون

لایک دادا شعرهات خیلی قشنگن

دادا؟؟؟ ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان