دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

فال

یک نفر فنجان قهوه ام را دزدیدهو فالش را دست کاری کردههیچ پرنده ای در فالم نیسترد رژ روی فنجان دروغ میگوید...هیچ دختری در این کافه نیست!!   صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
رژ لب خودت بوده حتما

در متن ک بعله... ولی نه والا من اهل رژ نیستم... معلوم نی کدوم زشتی دست به لیوان من زده

یعنی بهـ فنجآنِ قهوه همـ رحمـ نکرده؟!

نه رحم نکرده بد زمونه ای شده

میاین وبم پستمو بخونین؟

حتما

سلام ....
برای آخر هفته تون
یک روز آروم
یک تن سالم
یک لب خندون
یک دلخوشی قشنگ
یک عالمه خوشبختی و
یک زندگی صمیمی
ازخداوندمهربان خواستارم..

مرسی نصیبتون بشه حالای خوب دنیا

سلام.

شرمنده نیستم
انشااله با شعرای جدید مزاحمتون خواهم شد
بنا به دلایلی چن وقتی را نخواهم بود
التماس دعا

سلام. کوجایین شومااااا؟؟ خیره ان شاالله محتاجم ب دعا منتظر شعرای جدیدم

سلآمـ صآلحهـ جآن

خواننده خآموش و روشن من بودمـ

سلام جانا... خوشبختم

جالب بود

مرسی... حالا چرا میخندی بیشووور؟

آخی..نازی...............
وبلاگ خیلی قشنگی دارین. شعراتونم عالیه...
به منم سر بزنید!

ممنون حتمن

بسی خوشمان امد

لطف دارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان