دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دختر تیر و مادر مرداد

بانو...سراشیبی دارد تمام میشودتابستان هم به قله رسیده است...و بوی مرداد ناب جهان را مست کردهشاید هم عطر توست که روی پیراهن بام خانه...دیوار حیاط...اتاق من...و این شهر مانده است...دختر تیر و مادر مردادبالهایت را کجا مخفی کردی که زمینی شدی؟؟؟صالحه.نپ.ن:تولدت مبارک جانان من
۰ موافق ۰ مخالف
چه عکس خوشکلی... عجب شعری

مبارک باشه

مرسی سلامت باشی

آبجی جون مررررررررسی از حضور گرمت گلم.... فداتشم من

مرسی از تو خانوم خدا نکنه

آخی عزیزم
چقدر خوشگل بود صالحه جانم

مرسی جانا

خیلی قیشنگ بود
فقط اینجاشو هنگیدم ، منظور تولد کیه؟

تولد دخترعموم

صالی کیکمون
http://s1.picofile.com/file/8260679484/IMG_20160617_195842.jpg

http://s2.picofile.com/file/8260679618/IMG_20160617_011407.jpg

ای جوووون.... منم میخام ب جا منم بخور

راستی تولد دختر عموت مبارک

مرسی عزیز دل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان