دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چای لب سوز

ناحیه ها مجازی اند دور...و دوستی هاتصویر یک فنجان چای استکه لایک میشود....که شر میشود...که یخ میکند....دلم یک چای لب سوز و داغ میخواهد کنار تو...خسته از استیکر هادلم یک آغوش تنگ میخواهد...از انها که نفسهایت یکی میشود...دوست تر از تمام دوست ها که سرت شلوغ است این روز ها....دلم تنگ شده...چای لب سوزت را آماده کن...«لحظه ی دیدار نزدیک است»صالحه.ننقل قول نوشت:های نپریشی صفای زلفکم را دست...و آبرویم را نریزی دل...لحظه ی دیدار نزدیک است..."م.امید"
۰ موافق ۰ مخالف
رو به رویم می نشینی چای دم کردم ولی
یک زمستان در نگاهت بازهم سردی ولی
بعضی جاهاش خیلی زیبا بود
حالا بدو بیا بغل عمو

مرسی گمشوووووووو ()

گل سرخی، فیروزه ایی، شعر
کلا حال و هوام عوض شد

ان شا الله ک حال و هوات خوب شده باشه جانا

خیلی قشنگ بود

سپاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان