دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کاش

به اسم الله...به یاد زهرا...کاش بیاید.بدون هیچ سه نقطه ای!!صالحه.نپ.ن:یک شب تا سحر تمام "باید"ها را هق زدم...اصرار و دعا افاقه نمیکند به التماس افتاده ام...ولی سه نقطه ندارد!!!
۰ موافق ۰ مخالف
ای کاش وهزارتاسه نقطه
به قول خودت یقین دارم( لحظه ی دیدارنزدیک است...)

:)میگم برات کاش بدون سه نقطه رو... خدا کنه

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

آمین

سلام ؛ به امید ظهور حضرت مهدی (ع)

این که توجه کنیم به بخشش و مهر خداوند، خیلی خوبِ، ولی عذاب هم بدون شک وجود دارد، عذابی که نتیجه ی عمل خود انسان هست. مثلا ما برویم و انسانی را آزار بدهیم و بگوئیم خدا بخشنده و مهربان هست.

یک مورد دیگر که من گاهی میبینم، میگن باید نیت خوبی داشت، وگرنه فلان کار رو انجام بده؛ مثلا می خواین یک غذایی رو درست کنید، آیا نیت خوب کافی هست؟ داشتن نیت خوب، خیلی خوبِ، ولی باید ابزارش باشه، مهارت باشه و ... .

سلام. آمین صحیح و اگه غیر از این باشه در عدل خدا خدشه وارد میشه همینطوره نیت مهمه ولی کنار عمل

وای خیلی قشنگ بودصالحه

شعرات هر روز از روز قبل بهتر و بهتر میشن! آفرین

+نمیترسی کسی شعرات و به اسم خودش منتشر کنه؟

مرسی جانا لطف داری عزیز دل چی بگم والا...زدم ب بیخیالی خودمو...شاعر تر از من شعراشونو میذارن حالا من که نیمچه شاعرم محسوب نمیشم بعدشم اینطور ادما فقر فرهنگی دارن خدا هدایتشون کنه الهی

من یه مدت عکس میذاشتم...بعد تو پیج های مختلف عکس خودمو دیدم که آدرس وبمو از روش پاک کرده بودن و تو مطالب خودشون استفاده میکردن.
خیلی بهم برخورد! خیلی!
الانم میترسم شعرامو بذارم. با اینکه واقعا قوی نیست چندان

میگم دیگه ضعف فرهنگی!!!!!!! بعدشم همین که دو سه تا از دوستا نقد میکنن خودش کلیه و باعث پیشرفت میشه تو مطلب رمز دار+عکسات بذار ب آشناهاهم بده فقط

آره...باید این کار را بکنم!

:) ب منم باید بدی رمزشو هاااا

الهم عجل لولیک الفرج

آمین... آمین....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان