دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یواشکی

هر روز که چشم باز میکنم
خدا دوباره در من روح میدمد
و در جیب هایم یواشکی مخفی میکند...
.یواشکی هایتان را از جیب لباس های دنیا بکشید بیرون:)



صالحه.ن
پ.ن:بعد از یه عالمه غرغر و فکر و... یهویمو بهم داد:)

 ادامه مطلبه...
 
 اتفاقا تو همین دنیای مجاز ها یواشکی بهم داد

::السلام علیک یا ابا عبد اللهو علی الارواح التی حلت بفنائکعلیک منی سلام الله ابداما بقیت و بقی الیل و النهارو لا جعل الله  و اخر العد منی لزیارتکمالسلام و علی الحسینو علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسینو علی اصحاب الحسین:))
۰ موافق ۰ مخالف
مرسی لطف داری :))

حقیقت جانا

السلامـ و علی الحسین

و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحابــــ الحسین


صالی احیانا یهیویی ک میگی کربلا نبوده

نه به اون شدت ان شا الله اونم میگیرم کوجا بودی خانوم کم پیدا؟

صالی چرا وب لیلی رو میزنه خرابه باز نمیکنه

حذف موقت کرده بود وبشو الان درس شده

چه یهویی قشنگی صالحه جانم

مرسی لیلی عزیزم

بابا شارژم تموم شده بود

خخخخ جدیدا خیلی شارژ تموم میکنیاااااااااااااااااااااا فردا ان شا الله میزنگمت ادبت میکنم

بابا ب من چه 5نفریم هرکدومون پخ کنیم تموم میشه دیگه بابا دید حریف نمیشه 10gigشارژ کرد

الهی بمیرم برا دل بابات ما دیگه کارمون با یکی راه نمیافتاد سه تاش کردیم یکی مامانم یکی ساجده یکیم منو و عاغاجون و بابا لامصب فک و فامیلم ک همشون دارن رمزو

خخخخخخ
اره بابا حریف نمیششی

والا بخودا من میگم اول از همه مامان و مینو رو جدا کنید فک کنم باقیتون باهم کنار بیاین

ن بابا جدا نمیکنن
بعدشم من و مریم باهم ب بابام نمیراریم

اتفاقا شما باید طرف بابات باشین بعدشم بابا ها محل کارشون دارن تا بعد از ظهر هر چقد میخان از وای فای اونجا استفاده کنن طفلی بابای من اصن استفاده نمیکنه از وای فای خونه(ینی من بش نمیدم)

خداجونم ازین یواشکی ها به منم داده

بعله در جریان هستم

با مریم کار داشته باشین میزنمتونااا

حالا رو چ استدلالی مریم؟؟؟ بعدم من مینو رو گفتم... نکش خودتو

یک برای اینکه هم اسمیم
دوم اینکه قراره عروس شه و منم برم عروسیش
دلم پوسید از بی عروسی

:/ :/ :/ غزالو عروس کن

عالی بود ...
واقعا عالی بود

ممنون جانا

ان شاالله روی به روی ضریح ارباب بخونیش
حس فوق العاده اییه
برات آرزوش می کنم
:)

مرسی پسته جون مرسی از ارزوی خوشگلت ان شا الله باهم

دلم تنگ شده برای کربلا...
:"""|

ما که نرفتیم ان شا الله میری جانم

سلام عزیزجان
به لطف خدا و دعای دوستان خوبه
خودمم خوبم
باهاش صحبت کردم
خخخخخ
هردوتامون کلی بهم ریخته بودیم
ما دوتا کلا ده دقیقه هم حضوری باهم حرف نزدیم
ولی فکر کنم تاحالا 5_6 بار دعوامون شده
شفا نمیده که
خیلی قشنگ بود.......خیلی!

مرسی جانانم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان