دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

وصال

چند خط مانده که آشوب به غوغا برسد
این منِ غمزده؛ رسوا؛ به تماشا برسد

چند خط مانده فقط تا که فلک هی بزند
نعره ی مستِ جهان بر همه اجزا برسد

شور و دیوانگی و مستی و جان دادن ما...
بار دیگر خبرش تا ته دنیا برسد

هان بیا شورِ وصالم تو ببین رسوا کن
دل غلط کرده اگر کار به حاشا برسد

دل و دین در شعف روی تو اند جانانم
مثل آن ماهی کوچک که به دریا برسد

شور وصل تو مرا راهی صحرا نکند 
کاش گَـردی ز سر تربت والا برسـد...

عطر تو مست کند جان و جهان و دل من
دلبری  تا به کجا؟؟وای اگر کار به اغما برسد!

از وصال تو چنان سر خوش و مستم که ببین
کار این عاشق شوریده کجا ها برسد....




صالحه.ن
پ.ن1:وصال:) لحظه ی دیدار نزدیک است...

 
۰ موافق ۰ مخالف
میرید حج؟
قبول باشه

الان فک میکنی حج میبرن عزیزم؟؟؟؟ قبول حق باشه بح بح حاجیه شدم

خودت خوبی
دوستات هم خوبن
:)

خوبین:)) منم سعی میکنم خوب باشم:)

شور وصل تو مرا راهی صحرا نکند وای به من ....

تعبیریست بس عارفانه

:)) تشکر:)

بسیییییی قشنگ بود جان دلم خیلی ها خیلی
یکی دوجا مشکل داشتم تو خوندن ولی بسیار قشنگ بود
خداروشکر صالی ما شد خودش
دلت همیشه خوش باشه ان شاءالله

تشکر تشکر کوجاهش مشکل داشت؟؟؟بگو شاید بتونم درست کنم خداروشکر که همچین عشقولیایی دارم دل شوما هم ان شا الله

کربلا دروس شد صالی؟؟اره؟

اره

گفتم مثبت تعبیر کنم
خب...
منظورت ظهور اما زمان بود

بعد اون وقت من زمان ظهورو از کجا میخام بدونم؟؟ که بگم نزدیکه یا دور؟؟ انش الله که ما تو زمان ظهورشون باشیم ان شا الله که زودتر ظهور کنن ولی خیر منظور وصال یار بود

یکی بیت شیش البته کمتره
یکی هم بیت آخر بنظرم کلا یه جوریه

تچکر جانا تغییر دادم خوب شد؟؟؟

سلآمـ بر عآشق رسوا

خوبی؟!

آخهـ این چهـ سوالی من می پرسمـ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!مگر میشود یآر را دید و دگر خوبـــ نبود؟!

واقعا عآلی بود . یعنی بی نظیرررررر بود . بهـ دلمـ نشستــ بد جوررررر ینی نآجور

مخصوصا این بیتشو خیلی دوس داشتمـ:

چند خط مآنده کهـ آشوبــــ بهـ غوغآ برسد

این منِ غمـ زده ، رسوا ، بهـ تمآشآ برسد .

جنون همـ قشنگهـ در مواردی :))

مآ همـ زیاد جدی نگرفتیمـ خیآلتـ راحتــــ

مگهـ میشهـ شعر رو ترکـ کرد؟! زندگی بآ شعر قشنگهـ

ینی من عآشقتمآآآآآآ واسهـ کآغذ و قلمـ همـ عشوه میآی ؟!

میدونمـ مدیون منی . لآزمـ بهـ ذکر نبود

چقدر خوبهـ کهـ مآ تو رو داریمـ .

چهـ خبرایی؟!

مآ همـ اولش بآورمون نمیشد

دعوتـــ شدی پآبوس آقآ؟!

سلام بر دوست عاشق رسوا عالیم شکر.تو خوبی؟؟ بعلهــــ اون بیتم شوما رو دوس داشت تچکر خو خودا روشکر کلا جدی نگیر دخیخا واس کاغذ قلم عشوه نیام واس کی باس بیام؟؟؟؟ خخخ میدونم یه خبرایی چیو باورت نمیشد دقیقا؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
خوبی ؟!
شعرات خیلی قشنگن

سلام جانا شکر شما خوبی؟؟ لطف داری

عزیزم من در ادبیات خوبم
تو دنیای ادبیات همه چیز مساوی است با: عشق به خدا

اونو دبیرای ادبیات ساختن وصال خدا با مردن حاصل میشه که اونم نمیدونم زمانش کیه؟؟ خب حدس های دیگت چیه؟؟

پس لی لی لی بزنیم دیگه؟

وات؟؟؟

خصوصی بودااااااا تایید نکنی

خخخ خدا نکشتت باشه

همون کهـ تو همـ بآورتـ نمیشهـ

عروس شودی؟!

عروس شم؟؟؟

تو همـ اگهـ مطلبـ رمز دار خواستی بگو تعآرفــ نکنیآ

چشم حتمن مزاحم میشم

دوستـ داری عروس بشوی؟!

میذاری عروس شم؟؟

ازهمین تریبون اعلام میکنم من فهمیدم زودترازهمتون که ماجرای این دخترجنون زده چیه

آفرین خسده نباشی قبل توهم فهمیده بودن عاغا داریم به وصال یار میرسیم از این واضح تر بگم؟؟؟؟

آره من کهـ از خدامهـ تو عروس بشی از دستتــــــ رااااااااحتـــ بشمممممممـ

بیشووووووووووور نخیر عروس نشدم من تا تورو کچل نکنم عروس نمیشم

درود بر شما
مثل همیشه زیبا و دلنشین بود.
دست مریزاد.
قلمتان توانا از جوهر ذوق و چرخش عشق بر صفحه ی دفتر ایام باد.
وب شما لینک شد. درصورت عدم رضایت, بفرمایید تا از لین ها حذف بشه.
شادزی و مهر افزون

درود تشکر خیلی ممنون شما هم شما هم لینک شدید

آهان!
میرید نجف!

بلی

عالی جان دل

تچکر جانا

سلام
بخدا من ناراحت نیستم ولی حلال حلال حلال
راسی کجا
داره مشکوک میزنی

سلام خوب خداروشکر:)) من؟مشکوک؟؟ نه والا دارم به یار میرسم فقط

خدا را شکر
راستی موهای کی را عشقه
چرا من گیجم
باید برم بیرون ی هوایی به سرم بزند

بلی الحمدالله نقاشیه اره برید

تازه جریانو فهمیدم.ی اپ کوچولو بذارم و برم

:)) میام:))

گفتم بگم کربلا ها!
خوش به سعادتت
پیشاپیش قبول باشه

خخخ سلامت باشی جانم قبول حق:))

Hello, I check your blog daily. Your story-telling style is witty, keep doing
what you're doing!

آخر این پست یه دختر با روسری رنگی توی یه خونه ی قدیمی بود که داشت رگشو میزد...

وای خدا چه خاطره هایی که زنده نشد برام :))))

اون موقع فکر کرده بودم قصد ازدچاج داری ذوق کرده بودم :)))

اره همه براشون سوال شده بود!!
چقدر ذوق داشتم
اولین بار میخواستم برم کربلا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان