دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کوچه دوازدهم...صدای ساز دهنی

هر کوچه ای...هر خیابونی...یه صدایی داره!یه صدای عاشق که فقط مال همون خیابون و کوچس...کوچه ی دوازدهم صدای ساز دهنی میدهصدای ساز عاشق تو...انگار نت ها و آوا های ساز دهنی تو رفتن گیر کردن لابه لای دیوارا و موندن اونجا !!باد که میاد...نزدیک پاییز که میشه...صدای ساز دهنی میپیچه تو کوچه...!!نت ها تو هوا میرقصن و صورتم را میبوسننت هایی که از لب های تو بلند شدن...صدایی که بوی تو رو گرفتهکوچه ی دوازدهم...صدای ساز دهنینت های رنگ گرفته از لبای تو...من و پاییز و این کوچه...صالحه.نپ.ن:همینجوری نوشته
۰ موافق ۰ مخالف
کوچه دوازدهم ... جنس بارانش فرق دارد ...

بلی

حآلآ چرا کوچهـ 12 ؟!

دوس دارم

عاغو یه نصیحت ... این عکسا رو همینجوری نذارین ( معنی : شما چرا عکاس نمیشید؟)
عید شما هم مبارک

حمید رضا عکسای خودم نی که!!! عکاسی رو دوست دارم خیلی ولی هیچ وقت موقعیتش پیش نیومده یه دوربین خوب حرفه ای داشته باشم.... ممنون:)))

عالی
فقط در مصراع 11 بجای نشستن اگر از فعل بوسیدن.نوازش کردن استفاده شده بود عاشقانه تر بود

سپاس اصلاح شد

عاشق سازدهنیم

ی مدت خریدم هم سازشو هم کتابشو

دیگه وخ نشد تمرین کنم

الان برم بگردم تمرین کنم یکم

منم دوسش دارم جذابه ولی اونقدر دوسش ندارم ک برم دنبالش... جدی؟ چ جذاب اره برو تمرین کن بعد ویزشو یا فیلمشو بذار برا مام

0-0
بابا ایول ب ولت ..
خاک تو سر من
+
عکسش خیلی خوشگل و باحاله

متشکرم چرا خاک تو سرت !؟؟ منم عاشقشم عکس نوشت میباشد

من و پاییز و این کوچه یهویی :)
عکسش چه خوشگل افتاده

:)) اهووم منم دوستش میدارم دست عکاسش درد نکنه

ای جان ساز دهنی
چه نوشته ای
چه عکسی
به به

منم ساز دهنی دوس:) متشکرم

ziba bood

مچکرم

چش

دست شما درد نکنه

لا الاح الالاح آخه دخی این چه عکس لاالاح الالاحیه که گذاشتی تو عاخه!؟ تصویر ساز؟
این «تو» کیه؟ نگفته بودی ~_^ در ملا عام بوس و اینا =]

عکس به این خوشگلی ساز دهنی به این خوبی "او" ک موسیقی رو گفته گوش ندیم و بده میگه ساز نیز بده؟؟؟ نع بابا ما از تو ها نداریم!!! همینجوری نوشت بود

Today, while I was at work, my sister stole my iphone
and tested to see if it can survive a 25 foot drop, just so she can be a
youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views.

I know this is completely off topic but I had to share it with someone!
Do you have a spam issue on this website; I
also am a blogger, and I was wondering your situation; we have developed some nice methods and we are looking to exchange solutions with other folks, please
shoot me an e-mail if interested.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان