دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

الان وقتشه

آدم باید از در که وارد میشهبا صدای بلند سلام کنه:))بلند و خوشحال هر صبح  قشنگ رو تبریک بگه...تا یه عالمه حال خوش و نور و رنگای روشن و گرملبریز بشه تو قلب بقیه...قلبشون شروع کنه تالاپ تالاپ کوبیدنو آدرنالین ترشح کنن...اونقدر زیادکه بتونی محکم تو اغوش فشار بدی هموخوب به هر حال میدونیدهر چی باشه ما خلیفه ی خدا رو زمینیمخداهم مگه کاری جز خوشحال کردن و سعادتمند کردن ما میکنه؟؟!!نه والا!!پس همین الان بلند شید و یه عالمه حال خوببرای هم بفرستید:)امروز وقتشه:))عیدتون...روز قشنگتون... مبااارک:))صالحه.نپ.ن:مادر خانوم ک انگار تصمیم عیدی دادن ندارن!!!سید کسی نداریم اینجا بریم ازش عیدی بگیریم؟؟
۰ موافق ۰ مخالف
ممنون از این متن قشنگ خیلی زیبا بود

ممنون از شما

مامان سیدن؟؟
دوتا مادربزرگای مامان منم ساداتن
واسه همین امروز کلی جا داشتیم ک بریم
برو عیدیتو از امام رضا بگیر
+
ما خلیفه ایم

ارع ولی عیدی خبری نی ک!!! خاله هم ک هیچ سال قسمت نمیشه بریم چون مهمون داریم ولی من ب همین حرم راضیم ان شاالله ک باشیم

با خمیازه الان خوندم :دی

سپاس گذااااارم:)) اصن عالی هاااا

به به حس خووووووووب

همیشه حسات خوب

مادربزرگ ما هم سیده
ما بهش شیرنی دادیم
شانس که نداریم مردم از سید عیدی میگیرن ما به سید ها عیدی میدیم
خداروشکر که زیاد نیستن

اره والا!!!


انقدر دلم میخواست سید باشم

:)

متنت عالیه و شدید مفافخم


ما داشتیم دیشب شام رفتیم اتفاقا سکه هم دادن بهمون ...
پارسال ی بعدازظهر رفتیم خونه اینو اون ...

سپاس خوش به حالتون:)) من باید بیخال مهمونا بشم خودم برم مهمونی خونه خاله هام و داییم!!!! چقدر عالی ولی جدا از شوخی این مهمونا ک میایین نمیدونی من چ خر مرگ میشوم

تو که خوبی ^_^ مازاد خوبیاتو ایمیل کن بیاد @_@
میگم این همه خلیفه، خوبه جنگ خلافت ندارن خخخ گفته باشم خلیفه هم که باشی من خلیفه خیسم D:

بلی من بسیار خوب میباشم:)) ادرس بده تا ایمیل کنم:)) میخای کامنت کنم؟؟؟ خخخخ خدا خلافت ما رو بی مرز تا=عیین کرده و این بی مرزی تو دنیای کوچیک با هم قاطی نمیشه که جنگ بشه:)))

به به !
مادرتون سیده هستن؟
:))))
چه لطف بزرگی

بلی:)) خیلی حس خوبیست عید ها خوش میگذرد

خوشبختی اتــــ روز افزون

ان شا الله برا همه دوستان

آفرین.. احسنت

ممنون

صالی سیدی ؟؟!!

نه مامانم سیده:))

I just like the valuable information you provide on your
articles. I will bookmark your weblog and take a look at again here regularly.
I'm relatively sure I will be told many new stuff proper here!
Best of luck for the next!
Hey! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where
I could locate a captcha plugin for my comment form? I'm using the
same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
Thanks a lot!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان