دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همسایه جان

قسمتم نیست هم اغوش ضریحش باشمزیر ایوان طلای حرمت خواب نجف می بینم...صالحه.نحرم همسایه جانمان:)دلتنگ نجف زیر ایوان طلای رضا علیه السلامعکس نیز بعدن می افزاییم
۰ موافق ۰ مخالف
قشنگ بود

شعر از خودت که نبود؟

متچکر چرا بود یهوویی زیر ایوون حرم امام رضا اومد:))

حیف نیس...
پیش امام رضا باشو فکرت ی جای دیگه

نمیدونی مریم حرف از ایوان نجف که زد اصن دلم اتیش گرفت سرمو گذاشتم رو زانومو شروع کردم به گریه کردن!! هیچ جا ایوون نجف نمیشه ولی خوب دلت که تنگ میشه کجا بهتر از حرم همسایه جان؟؟

vaaaaaay asheghe ivan talaye najafam bekhosos moghe namaz sob.man faghat 1bar ghesmatam shode

اهوووم دقیقا:)) عشقه فقط ان شا الله بازم قسمتت شه

هم خود شعر عااااالی بود هم مضمونش

ممنون

سلام
خوبی؟
پس پیش همیم
البته اگه شمام مشهد باشی

سلام جانا شکر تو خوبی؟:) مشهدی هسدی؟؟ ما مشهد زندگی نمیکنیم دیروز امده بودیم حرم:))

وای بالاخره رفتییییی؟؟
جیغ جیغ
التماس دعا

اره بالاخره رفتم:))دلم تنگیده بود برا همسایه جانمان و بازگشتم:))) نائب الزیاره بودیم پاییز جانم

نه مشهدی نیستم
اومدیم سفر

:))فک کردم مشهدی هسدی:)) سفر خوش و بیخطر باشه:)) هنو مشهدی؟

اوهوم هنو مشهدم گفتم که فردا و جمعه هم هستیم

جدی؟چ عالی:)) نزدیک حرم دوروبر پنج راه ی مجتمع هس مجتمع ارمان هتله و پاساژ و رستوران برای چن ساعت وقت گذروندن خوبه:))

والا این قسمت ها رو ریشه ای بی ریشه ام! رضا به زندگی طلا نخواست، جهل ما، چهره رضا رو با پرده طلایی مزین میکنه.
رازها در پرده، ما بر پرده زیورها زدیم.
یه موضوع دعوابرانگیزانه جستیم =)

استثناءا این یه مورد و موافقم باهات البته استثنا هست ها؛) ولی بلی رضا (ع)به زندگی طلا نمیخاست!! نه تنها رضا(ع) که تموم عبد الصالحین و معصومین... که اگه میخاستنانقد ساده زندگی نمیکردن!! ولی امون از ما ادمای مادی که گیر کردیم لای منگنه ی دنیا و چیزی جز طلا برای عرض ارادت پیدا نکردیم!! اینکه صحن بسازیم و امن و راحت کنیم حریم معصومین رو موافقم چون راحتی زائرشو فراهم کردیم اما باید تا ی حدی باشه ک دنیوی نشه حس معنویی و روحانیت:))

صحن و سرای نجف بوی رضا میدهد
مست رضا میشود ، هر که زاینجا رود

خوش به سعادتتون..

سلام
قسمتم نیست هم آغوش ضریحت باشم
زیر ایوان طلا خواب نجف میبینم
دوما این نامردیه تو رفتی کربلا و نجف و ما نرفتیم و سوژه های به این زیبایی را به قلم در میارین.خخخخ
واقعا بینظیره

سلام تازه بیشتر سوز به دلت که من میتونم برم حرم همسایه جان:))) شوخی کردم ان شا الله قسمت بشه:)) متشکرم

بدون حب شما عشق نا به فرجام است
جوان که نجف نبیند جوان ناکام است

بلیا:))

زیآرتــ قبول خآنووووووووومـ

متشکررررر عزیزززززم نائب الزیاره بودم

گناه نیس صالحه؟؟
تو امام رضا رو جایگذین امام علی میکنی؟؟
ینی از سر اجبار و ناچاری میای حرم ؟
ک دیگه چ کنیم ، وقتی امام علی نداریم مجبوریم بریم پیش امام رضا...
این نانردی نیست؟؟
منظورم ب تو نیستا،اخه خیلیا رو اینجوری دیدم ، شاید تصور من غلطه ، کمکم میکنی؟؟

میفهمم چی میگی جانم:) درست نیست این کار منم قبول دارم... هرکس در دل من جای خودش را دارد به قول فاضل همسایه جان جای خودش مولا جای خودش... من اصلا به این قصد زیارت نرفتم که چون نمیتونم برم نجف برم مشهد!! من رفته بودم حرم زیارت امام رضا.. خودتم میدونی من چقدر افسوس داشتم ک امسال نتونسته بودم برم... زیارت سعادت میخاد قشنگم...وگرنه چقدر راهه مگه؟ من رفتم زیارت کردم بعد که اومدم زیر ایوون نشستم و مولودی خونه شروع کرد هوایی شدم دلتنگی که جرم نیست؟نامردی هم نیست... سرت و بذاری روی شونه های همسایه جانت و بهش بگی چقدر دلتنگ حرم کسی هستی که امشب مطعلق به اونه... همسایه جان کم نذاشته برا ما و هرچه داریم از برکت وجود و هماسیگی باهاش داریم:) ولی چون عید غدیر بود شعرمون به نام مولا خورد:)) بحث جایگزینی نیست بحث اینه که تموم امامون یه رنگ دارن پیش هر کدوم باشی یادت پیش بقیشونم هست.... میفهمی چی میگم؟؟ کامنت گمنام رو بخون نجفه الان... میبینی چی میگه ما شیدای تمومشونیم ان شا الله

:)) فهمیدم. ..
مرسی
شعر گمنام :)

ممنون از تو عزیز دل :))

This is my first time go to see at here and i am really pleassant to read everthing at
one place.
Hi there I am so delighted I found your website, I really found you by mistake,
while I was researching on Digg for something else, Anyways I am here now and would just like to say many thanks for a tremendous post and a all round entertaining blog (I also
love the theme/design), I don't have time to look over it all
at the moment but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more,
Please do keep up the awesome job.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان