دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اسارت

آنچنان شد دلمان بند شما جان شما..که اسارت شده جزئی ز وجود دل ما !!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
یار

نگاه خواهد کرد

با چشمانش

حرف خواهد زد

و چقدر سکوتش

در خیرهء چشمانش

با بستهء لبانش

زیباست .....



" بهرام – ط "

اون .ن مال چیه اونوخ؟
اومدم دعوا D: اما چیز دعوابرانگیزی نمی بینم جز اینکه نقادانه نظر بدم D:
نقادانه، اگه اسارت جزئی از وجود دلت باشه، اسارت که نیس، نیس، چشمک هم نیس. من که با چشمک یه بانوی خوشمزه ذوق مرگ میشم =))))
ولی جون صالی قشنگ بود ^_^
این وخت شبی قند مخم ته کشیده، میخواستم یه نمونه برات بذارم ولی چیزی تو تهی گاه کله ام نمیاد Y_Y

صالحه.ن اول فامیلمه اخ جون دعوا بفرمایید نقادانه بنظرید:)) با جان دل پذیرا هستیم:)) خوب ببین باز اسارته... یه زندانی حتا اگه به زندانی بودنش خو گرفته باشه و عادت کرده باشه بازم یه زندانیه!! پس حتا اگه جزئی ازم شده باشه اسارته بازم:)) سپاس میثم:)) همین نظر نقادانت منو به شوق اورد:))

سلاااااااااام
تک بیتت معرکه بود
در مورد دوستتون هم باید بگم.عالیه.هر کی دوست داره میتونه بیاد زیر بیرق عباس

سلام:) ممنون بسی سپاس:)))

عاولییییی

مچکررررر

صالیییییییییییییییی
صالی جونم
اهنگ وبمو میخوام عوض کنم بم بگو چ جوری؟؟؟؟

چ اهنگی؟ بگو درست کنم

قشنگ بووود باریکلا

خخ ممنون

ااااااااخ اشتباه شد
رمزه رو تایید نکن

باشه حواسم هست:)) متشکر بابت رمز

من که زورم این نبود D: من زورم این بود که اسارت محاط بر دل باس باشه نه برعکس ^_^

اهاااا!!(این اها رو بعد از دقیقه ها فکر گفتم)

واااااااااااو عآلی

ممنوووووونمم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان