دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

او میرود...منم میروم مدرسه:/

http://uupload.ir/files/fko0_img_۲۰۱۶۰۹۲۴_۰۶۲۵۴۷.jpg


او میرود دامن کشان
من درد کم خوابی چشان
تحریم نت گشته عیان
اه و فغانم میرود...

صالحه.ن
پ.ن:مرجع ضمیر او تابستان می باشد
اینایی ک ساعت ۶پست میذارن یا کامنت میدن
همون معتادین نتی هستن ک دارن میرن مدرسه:/
۰ موافق ۰ مخالف
بو مویی؟؟
او میرود دامن کشان
گویی ک جانم میرود]
البته الان رفته دیگه کصافط :
هه ، گور بابای قبلیا ...
خاک تو سر من شده با بعدیا :/
ای دووستت سال نکویی را برایت از خداوند سبحان و عزوجل ارزومندم ددم دیبالا بدم ، دیش دام دالام ، اخ جوون ، دامبالا ماهام اخ جون ، دارام دارام ، اخ جون
تکرار کنین همتوننن اوه اوه ، دسسس دس ، اووه اووه ، دس دس
ی یاری دارم ، اسمش شیرینه ، همیشه حرفاش ، بیا ، ب دل میشینه ، جووون ، ی یاری دارم ، هیشکی نداره ، قشنگیاشووووووو دنیا ندااااااره...
خدا لعنتت نکنه مردسه :|

ها با خادتم (نیشابوری بود) خاک تو سرمون شده الحق! ینی خدا نکشتت سر صبی هر هر منو بلند کردی روحم شاد شد دوستان نیگا کنید این یکی از اون موحودات نایابی هس ک گفدم معتاد نت بخ بخ پاشو برو درستو بخون بیچاااارههههه قراره اسفالتت کنن...

قشنگ بود

من معتاد هستم ولی مدرسه نمیرما

سپاس شما باس دخترتو راهی کنی از ما بدبخ تری!!!

آره دیگه دخترم تا بیدار بشه من چند تا کامنت هم دادم
از الان باید برنامه ریزی کنم تا شروع مدارس به اینترنت اومدنم لطمه نزنه

اره ولا... این مدارس زندگی ما رو بهم ریختنووو

وبلاگ خوبی دارید موفق باشید

سپاس شما نیز

رو درس میخوان نت را رها کن یره - یا ترک راه میکن وین وقت را فنا کن یره

یره درسم میخونم نتم میام من توانییم بالاس

تابستوووووووون

او میرود دامن کشان

شعر از خودتون بود؟ خیلی قشنگ و البته طنز!
آهنگ وبلاگتون هم بسیار دلنشین و آرام و زیباست.
اعتیاد هم کلاً بده، حالا به هر چی که باشه.

بله:)خیلی ممنون لطف دارید خوشحالم خوشتون اومد:)) اره واقعن...


عالی بود......

تچکر

تو خوب میشیییییییییییی

برام دعا کن

در این حد غم دوری؟

خیلی بیشتررر

اولدوم گولماخدان
کامنت آلمادخت بسی باحال بود

وااای من صب مردم از خنده کامنتشو خوندم میخاستم زمینو کلف بزنم اصن!!

آلما و فاطی

ینی شعرو شاعریت تو حلقم صالی


خدا شفاتون بده

با اب بخور راحت بره پایین دعا کن شاید دعات گرفت!!

عاشق این شعرم
قشنگ شد :)
چقدر گناه دارن
منم اجیمو تحریم کردم نمیزارن بیاد نت

اره خیلی قشنگه:) چقدر گناه داریم:(( چرا اخه؟؟حداقل زمان بهش بده اصلا نیاد سختش میشه که

تحریم نت
خخخخخخخخخخ

بعله ک واس شما خنده داره

نت که کلا زیاد استفاده نمیکنه نهایتش یه واتس اپه
اونم غیر ضروریه

اها... ان شاالله تو درسا موفق باشه:))

خخخخخخ عخی

هعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان