دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

فقط لحظه ای...

بگذار در آغوش بگیرمت...فقط لحظه ایقول میدهم انقدر کوتاه بیایم و بعد برومکه انگار پرنده ای؛ از شاخه ها ی درخت خیابان پریده است...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
گاهی به نگاهی ... کافیست

قانع شدم

امیدوارم همیشه درخت و پرنده با هم باشن!

:)) چه دعای قشنگی:) امین

اره قبول دارم
ولی حقیقتش من هیچ وقت از عکس یه دختر بزرگ استفاده نمیکنم

صحیح

اره قبول دارم
ولی حقیقتش من هیچ وقت از عکس یه دختر بزرگ استفاده نمیکنم
چ عکس جالبیه !!
+
قیشنگ بود

مچکر

شر قشنگی بود

ممنون

I was very happy to discover this page. I want to to thank you for ones time
for this fantastic read!! I definitely appreciated
every little bit of it and i also have you saved as a favorite to check out new information in your web site.
Hello everyone, it's my first visit at this web site, and post is truly
fruitful in favor of me, keep up posting these types of articles or reviews.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان