دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خودمو نمیبخشم

راستی چرا انقدر دعاهای خیر مادر کم شده است؟بپدر چرا امروز قبل از رفتن نگفت «مواظب باش موقع اشپزی نسوزی»ان شب خواب پرتقال خونی میدیم...کی به بغض ها اجازه داد است رسوب کنند؟؟چرا اینقدر اشکم نمی اید؟پلک چپم میپرید...دیشب ناگهان وسط خنده و شوخی دماغم خونی شد...هوای ابری این شهر...دستانم میلرزندمادر پرسید چرا رنگت پریده؟میگویم سردهمیگوید شبیه مرده ها شدی...تقصیر خودم بود...تقصیر خودم استراستش..بعضی چیزها با اشک پاک نمیشوند ...باید خون داد شاید؟!لطفا مرا ببخشقول میدهم هرگز خودم را نبخشم...صالحه.نصرفا بغض نوشت بود و هیچ گونه ارزش دیگری ندارد!
۰ موافق ۰ مخالف
صالحه قضیه ی ناموسی چیه ماجراش؟
ممنون صالی جانم پیدا کردم...
گریه کن جانا
سبک میشی
گریه کن

شرمندم لیلی ب خدا ببخش عزیزم گریم نمیاد اشک تو چشام جمع میشه بغض دارم ولی گریم نمیاد... کاش میشد گریم بگیره

سلام
میگویند شاعرها عاشق هستند ..و من نمیدانم عاشق زمینی ها هستند یا عاشق انکه زمینی ها را افرید ودر پس این افرینش تبارک الله گفت...اینروزها عشق رابخواهی پیدا کنی بایدبه زحمت بیفتی تا اشتباهش نگیری.عشق ازلی است..انجایی که لسان الغیب میفرماید..درازلپ رتو حسنت زتجلی دم زد..عشق پیدا شد واتش به همه عالم زد.واینجاست که در میابی عشق فرازمینی است واگر در بین این بندگان مخلوق بود جهان نیزرنگ سفیدی به خود میگرفت ونورالانوار می شدونوراز ان یگانه بی همتایی است که انچنان در قرانش میفرماید که الله نورالسموات والارض ومن نمیدانم نور چیست که درک نور برای عقلی که خالق افریده بسی سخت مینماید مگراینکه خوداو درکمان را بیشترش کند یا حق

عشق زمینی هم باشه تهش میرسه ب حدا اصن عشق چیه؟! منم جزو دسته ی عاشقام؟ بستگی ب دید خودت داره ک عشقو چطور ببینی... عشق برا من همون باغبون نارنجی پوشیه ک وقتی براش بوق میزنی با لبخند برات دست بالا میاره... عشق برا من اینه که دوستم وقتی ناراحته ارومش کنم... هر کاری بکنی اخر اخرش میرسه ب خود خدا ولی سخته عاشق خدا بشی کاش بغض نوشته هام از عشق بود نه از گناه اونوقت میشد::گر عشق مقصد است خوشا لذت مسیر ممنون ازتون

صااالحهه
ینی واقعن واسه همینه ک اینجوری شدی؟؟
صالی نباید میشد. اما حالا شده
اصن موضوع مهمی نیس ک تو بخای اینجوری کنی
میگم نکنه مرتضی رو میشناسی ک انقد ناراحت شدی؟
ببین فضای مجازی همینش خوبه دیگه، چون طرفو نمیشناسی و چشم تو چشم باهاش نمیشی ، خطایی ازت سر بزنه یا حرفیو ک نباید، بزنی
خیلی زود میتونی فراموش کنی
نمیدونم مرتضی کوجاییه، ولی اون اون سر دنیا ، ک قطعن خودشم با دوستاش ازین شوخیا میکنه ، ب تو چ ربطی داره؟؟
تو ک طرف صحبتت ی پسر نبوده ک بگن چقد بی حیاست و چمیدونم عفت کلام نداره و ازینجور حرفا
با من بودی، منم ک دوست دخترتتم (عستم؟)
پس حرفی نمیمونه چون همه با دوستای همجنسشون راحتن
برو خداروشکر ک تو فضای واقعی همچین سوتی ای ندادیم
وگرن ک فاتهمون خونده بود
صالی ب خدا خودتو اذیت کنی منم خودمو نمیبخشمااا
عذر خاهی کردم دیگه ازت
فراموش کن جان دلم
اونم حتمن فراموش کرده
باشه؟
سلام
صالحه به نظر من اگه فعلهاتا از عامیهنه بودن به ادبی بودن نزدیک کنی قشنگتر بشه
ان شب خواب پرتقال خونی،بر خواب من تاخت

اهووم باشه اصلاح میکنم

بس که سرشون تو تلگرامه

سر کی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان