دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عشقبازی



نه عارفم نه زاهد
و نه درویش که راه بیابان و ریاضت بگیرم
اما با تمام اینها بازهم معتقدم
زیبا ترین حالت عشقبازی انسان
نماز اوست
که سر از رکوع بردارد و ایمان بیاوردخدایش میشنود...
و باز جز انکه او دوست تر دارد نگوید
معشوق دست به سرش بکشد
و بگویدبگو عزیزکم...بگو جانا که میشنوم ...چه میخواهی؟؟
و آدم زانو به خاک بساید و سر به سجده گذاردو جز از معشوق نگوید...
صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بانو.....
التماس دعا داریم

محتاجم خیلی زیاد...

کاش ...

وقت سحر ... یک شب جمعه ...در حرم .... مقابل ایوان طلا ... دستش بروی سرم کشیده شود ...

:)) عاخی...

دانلود جدیدترین رمان ها و اشعار و کلی دلنوشته و چیزایی ک دنبالشی
www.rainyroad.ir
بسی جالبناک بود.
به دلمان نشست.

ممنان و تجکر

کسب در آمد عالی - تضمینی و مطمئن - امتحانش ضرر نداره
سیستم رایگان همکاری در فروش رایتا مواردی همچون خرید فایل ، فروش فایل ، بازاریابی فایل ،زیرمجموعه گیری و... را دارا میباشد، که این طیف وسیع خدمات میتواند به شما تضمین بیشترین سود را بدهد.در صورتی که شما فایل بگذارید 90 درصد از فروش به شما تعلق می گیرد. و در صورت بازاریابی 10 الی 50 درصد از فروش به شما تعلق خواهد گرفت.

لینک عضویت در سایت:

http://rayta.ir/forooshande.shtml

لینک سایت: سیستم همکاری در فروش فایل رایتا
http://rayta.ir/
http://rayta.ir/forooshande.shtm
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
:)) سجده رو خیلی دوس دارم... قشنگ ترین حالت دنیاس

منم دوس

به به

این عکس اصفهانه
همینجا عکس دارم کنر ستونا

مسجد نمیدونم چیچی الدوله فک کنم

:))تچکر جدیووو؟؟ نمدونستم اصفهان دوس ولی نرفتم بگردمش

دلم نماز خواس
(هنوز نمازمو نخوندم !!!)
اه اه امروز مریم نیومد نماز منم وضونداشتم دیگه نرفتم بخونم
والانم خوابم میاد وخستمه بسیار
نمازهم تنبلانه حال نمیده اصلا

وای من مدرسه ک شهیدم حال ندارم برم نماز میام خونه میخونم و نماز که از اول وقت میگذره کمتر میچسبه ایت الله بهجت میگه نماز مث لیمو شیرینه هر چی بیشتر بمونه تلختر میشه

خدایا شکرت که به ما لیاقت سجده کردن خودت رو دادی ...

:)) الهی شکر:))

مجله ستاره شهر(مد و زیبایی)

کانال تلگرام: @journalstarcity

صفحه اینستاگرام: journal_starcity

آدرس سایت: www.journalstarcity.ir

راه ارتباط: @journal_starcity
زیبآ ترین حس سجده این استـــ کهـ در گوش زمین پچ پچ می کنی اما در آسمآن صدای تو را می شنوند . . .

اهوم

احنصت

:)) مچکر

خخ دم درش بزور سرت چادر میکنن

این چادرم ازوناس خخخ

اصن ی وضعیه چادر سر کردن دخدرا اونجا

نععععععععععععع چادر رنگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عی خدا انقدر بدم میاد از این اجبارا:/

آره بخدا

اصن معلوم نی برا چی چادر سر میکنن
آخه چیزی هم نداره توش

اونایی که مشکی دارن که هیچ ولی ندارن رنگی دارن ازین در میدن ازون در میگیرن

اگه مث ادم سر کنن خیلی چیزا داره توش من خودم چادریم کاملا درک میکنم ولی به اجبار گند میزنن تو هیکل چادر و همه چی اصن ندوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان