دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دور یا خیلی دور؟

+جانای تو کجاست؟_ دور...+ خیلی خیلی دور...یا خیلی دور؟؟_ اونقدر دور که نمازم شکسته شه...صالحه.نپ.ن:ممنونم پاییز:))
۰ موافق ۰ مخالف
بسیار زیبا
چه عکسی
واقعا عالی

ممنون... خیلی تشکر

دلم ضعف رفت برا این عکس نوشته و دل نوشته ات...

قربون دلت ممنون

جانا اگه جانا باشه دورشم نزدیکه ...

بعله جانای من خیلی جاناست...

ناز تر از ناز :)
عکس پست خعلی نازه

ممنوونم

واقعن بسی زیبا :))
عکس نیز هم
+
صالیییی باز با دکتره داشتیم
اعصابمو خورد کرده، میگن کرم از خوده درخته، مصداق بارزه همین فریه
انقد ک سر کلاسش میخندیم و بچه ها حرف میزنن ، میام خونه مخم تعطیله، سرم مثه بمب میشه انگار
اععع اصن چرا دارم اینا رو ب تو میگم
هیچی فک کنم فقط دلم برات تنگ شده بود
خدایا !! سعی کن منو شفا بدی

خیلی ممنوووون جووون اصن من باس ابدارچی و این دکتره و نگبان رو ببینم عکسشو برفس برام حتمن دانش اموزی ک سرکلاس نخنده دانش اموز نی اصن روایت داریم راحت باشو منو تو ک از این چرتو و پرتا زیاد داریم قرفووونتت تو کارت دیگه از شفا گذشته نوبتتو بده ب بقیه

سلااااااااااامـ عشقتووووووون اومددددددددددد

اهواااااا حالا من چیییی بپوووووووووشششششم سلام عشقتون

خوبی صآلحهـ جآآآآآآآآآآن ؟!

دلمـ واستـ اندازه سوراخ جورابـــ مورچه شده بآور کن

سلااااام عزیزززم خوبم تو خوبی؟؟ فداااای جانا

این دختر مشخصهـ خیلی خستس کهـ نشستهـ بهـ همچین خوابـــــ عمیقی فرو رفتهـ

تو نصف عکسا همینجورع

حآج عآقآش کوجآیی ؟! :(

قم بیده

سلام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میان هزاران دیروز، امروز و شاید میلیونها فردا،
فقط یک امروز هست!


امروز را بخند و شاد باش...


pesariazjensetabiat.mihanblog.com
من تصورم ازقیافه ی تو
قیافه ی همین دخترس

نگار عزیزم من کجا شبیه اینم؟ من خودمن بکشم نمیتونم ادای اینو درارم... شدیدا خل تر کن تصورتو این نیشخند یادت نره

من نمی دونم ماریای من کجاست...
شاید خیلی دور ، یا خیلی نزدیک

:) هر چیزی امکان داره...

چه تعبیر زیبایی نماز شکسته و دوری جانان ...
گاهی دور ها نزدیکن در دل ... گاهی نزدیک ها دورن در دل ..

:)مچکر دقیقا..

به به!!!
چه چه!!!!
چ پستی
چ شعری
چ قلمی
چقدر عالی
بسی لذت بردیم بسیار تا بسیار

:) خیییلی ممنون

دیروزمریم گف
صالحه اون عکسی که فرستاده اینقد خودشوداغون گرفته
قیافشو نمیشه تشخیص داد
توهم از من چشمای ریزوصورت گرد ودندونای بزرگ ودهن گشاد رویادت نره یه وخ

داغون خودشه دخدره ی زشت من اصنشم خودمو داغون نگرفتم قیافم همونجوره بی شخصیتااااا خیلیم خوب بووود باشه باشه

راستی من ازاین اونقداخوشم نمیومد
یعنی اصلاهیچ چی برام نداش
چراهمه اینقدلذت بردن؟!!!!!

خخخخ دیگه دیگه

زیاد دور نیس فکر کنم
جایی که نمازت شکسته شه
میتونه نزدیک باشه

نه خیلی دوره...خیلی خیلی دور و جانا یه قدمم که دور باشه خیلی دوره

خیلی قشنگ بود ^^
خوشحال میشم به منم سر بزنی
راستی اگه موافقی تبادل لینک کنیم خبر بده بهم ممنونم

:)مچکر حتمن

من اصن نفهمیدم چرااااا

همه لذت بردنا ولی من مغزشو نگرفتم

خیلی کور ذهنم تو شعریات

جانای من خعلی دوره خیلی خیلی بیشتر از خیلی دور... خلاصش این بود

سلام
من فکر میکنم مصراع دومتون یه اغراق غیر منصفانه داشت

سلام بازم جواب دو سوالمو ندادین... برداشتتون چی بود؟ تا صبح دکلمه های علیرضا اذر و شعر گوش میدم و نمیخابم به خاطر بغض هایی که تو گلومه و کسی نمیدونه... و شما منظور منو این تصور کردید که در حال درخاست از خدام و به حال رازی بارگاهش؟؟؟

جانا یه قدم هم که دور باشه خیلی دوره....
راس میگی...
خیلی به دلم نشست جانا

:)) الهی شکر ممنون

صالی چرا کامنته رو خصوصی دادی
نروژ
ب همون دلیلی ک من خیلی شرو ور تحویلت میدم

همینجوری و اون قسمت دقت و عینا... مارو شفا نمیده ک...

عاقا
حکم منی که نمیدونم جانام کجاست چیه؟!
شکسته بخونم یا تمام؟!

به فتوای بعضی مراجع بنا بر احتیاط واجب باید کامل خوند بعضی هم نیگن مورد نداره شکسته شوما مرجع تقلیدتت کیه؟؟؟

وای جیغ
چه قشنگهههههههههه

وااای ممنوووون خیییلییی این پاییزی که ازش تشکر کردم شومایی هاااا یادته مکالممون؟؟؟

نه.منظ ورمو نگرفتین هنوز

نع نگرفتم

Hey there I am so excited I found your blog, I really found
you by error, while I was looking on Digg for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say cheers for a remarkable post and a all round enjoyable blog (I also love the
theme/design), I don’t have time to read through it all at the
moment but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read
more, Please do keep up the great jo.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان