دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

طوفان

http://s9.picofile.com/file/8275200518/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B0%DB%B7%DB%B2%DB%B4_%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B4%DB%B1.JPG


پاییز طوفان به راه انداخته...
و آشوب در منزبانه میکشد
خدایا...
هستی دیگرنبض میزنی زیرگلویم...
در این بوران میشکنم...
بیشتر هوایم را داشته باش...




صالحه.ن

پ.ن:حسبنا الله...
پ.ن۲:آشوبم...خیلی زیاد محتاج دعاهاتون
۰ موافق ۰ مخالف
نبض میزنه زیر گلومون :))
الا ب ذکر الله تطمئن القلوب ...
+
دلیلشو نمیدونم
ولی برای هر کس ، ی چیزا،یا ی کسایی هستن ک ارامش میدن
ازشون استفاده کن

اهوم:)حسبنا الله ارومم کرد... فعلن ک دریغ از کسی...

دعات کردم صالحه عزیزم

ممنونم پاییز ممنووون:))

بیشتر هوایم را داشته باش ....

:)داره... امیدوارم...

مطمئنا هواتو داره! ;)

:) "خدا حواسش ب دیوانه ها هست"

گر تورا نوح است کشتیبان غم مخور...

:)

عه؟ خب پس به منم حواسش هست! :))

:))))

سلام
نیسی
حال میکنی با پاییز
خوش به حالت

سلام سرم شلوغه فعلا ک هر چی نازشو میکشم بیشتر اشوبم میزنه!!!

دعا :)
تنها چارس که به خودش پناه بیاری
دوست داره مطمئنا
منم دعا میکنم
اگه قبول بِنُمیاد :(

اهوم:) قبول مینماید:) خودش گفده ادعو لی استجب لکم

مسافرا رسیدن به سلامتی؟!!

اقای.پدر عامد حاج عاغامو رفت... ب سلامت برسن ان شا الله

الله یارت
:)

:)) ممنون

سلام
تو که هنوز اپ نشدی
من دوباره اپ شدم
منتظرم

سلام میام

انشالله که آشبتم برطرف بشه
دریای دلت آروم

متشکر:)) دل شومام

خدایا هوای این صالی جان مان را بیشتر داشته باش ... آمین

اصن استجاب الدعوه هم ک استی:)) دیگه تمومه:)) دلم قرص شد

مستجب الدعاوه منظورته

من دلم صافه مهم نیته

It's awesome in support of me to have a site, which is helpful for my know-how.

thanks admin
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان