دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خوب ها...

باید کسی باشدکه دلش تنگ شود برای فروغ خواندن هایت...یا کسی که لحظه ی رفتن؛ کفش هایت را که پا زدیصدایت کند بگوید:"مواظب خودت باش !"و گرد خوشبختی بنشاند روی صورتتبالاخره نمیشود که هیچکس نباشد!!هنوز خوب هایی هستند...که بی منت دوستت داشته باشند...صالحه.نپ.ن:هنوز خوب هایی هستند!!...این روزا آدم خوب زیاد میبینم...خیلی خوبه:)
۰ موافق ۰ مخالف
خعلی قشنگ بود عزیزم :)
در مورد پ . ن : امیدوارم همیشه همچنین باشه
شما هم دعا کن واس منم اتفاق بیافته

:)ممون ان شا الله

جلو در که رسیدی=وقتی درب منزل را قدم زدی

درب منزل را قدم زدی؟؟ ی جوریه... ولی تغییرش دادم کلا

بی منت .....
فقط این حسو درباره ی مامان بابام داشتم تا حالا :)
بقیه ... ازما بهترونو بیشتر دوس دارن
و چ عجیب ک خودمم اونو بیشتر از خودم دوس دارم و بهشون حق میدم !
من لایق دوس داشته شدن نیستم ..

هعی... اولی حاجیمونه دومی یکی ک نهایتش یک ماهه که میشناسمش... به زوووور یک ماهی و نیم... ولی اصن حال خوب ازش چکه میکنه... میام میگم برات چ شیطنتا باهاش نکردیم:دی بس که خلی همچین فکری میکنی!! بقیه رو بیخیال...بقیه اگه خوب بودن بقیه نمیشدن!! مهم حس قشنگ دوست داشتنو دوست داشته شدنه عزیزم:) مهم اینه ک تو هم دوسش داری:)) و انقدر محو دوست داشتنی بودن اون هستی که نمیبینی چقدر خودت دوست داشتی هستی:)) بوقول شاعر گفدنی "این خاصیت عشق است..."

نیستم صالحه نیستم
اون خیلی بهتر از منه
هر کی ک منو اونو باهم میشناسه ، اونو ب من ترجیح میده
منم تر جیهش میدم :)
اون همه چیزش تکمیله
اصن با من قابل مقایسه نیس ...

فکر میکنی... شاید بهتر باشه ولی اینطور نیست که بگی"من لایق دوست داشته شدن نیستم" هر گلی رنگ و بویی داره جانام هیچکس تکمیل نیست ولی خیلی خوب داریم چقدر خوبه ک تو یه خیلی خیلی خوب رو داری:)) نه؟ پس به جا این چرت و پرتا ب این فکر کن:)) و مطمئن باش..شک نکن ک کسایی دوست دارن ک فکرشو نمیکنی اونقدر عزیزی ک باورت نمیشه:)) در ضمن خودتو با هیشکی مقایسه نکن هیچ کس با کس دیگه قابل قیاس نیست:))

سلام صالحه عزیز
خوبی؟
شبت بخیر باشه و عزاداری هات قبول

سلام بانو:) شما خوبی؟ متشکرم قبول حق همچنین از شما

ببخشید ک خیلی وقته نیومدم دوست خوبم
معذرت خواهی منو بپذیر
از این به بعد هستم

سلاااام عزیزززمممم خوبی؟؟ خوش اومدی جانای من چ خوب ک از این ب بعد هستی

بعضی از این خوب ها هم هستند
که نیستند
و نبودشان درد است و درد است و درد...

عاره... خیلی درد داره جای نبودنشون

آقا می ترسم تهش یه نفر باشیم تو دوتا دنیای موازی! :))))

هر چیزی امکان داره شاید همزاد همیم؟؟ نع؟

رخت ـ زیبای آسمانی را
خواهرم با غروربر سر کن
نه خجالت بـــــــــکش نه غمگین باش
چادرت ارزش است باورکن

بوی_زهرا ومریم و هاجر
از پرـ چادرت سرا زیر است
بشکند آن قلم که بنویسد:
"دمده گشت و دست وپاگیـــــــر" است


توی بال _فرشته ها انگار
حفظ وقت عبورمی آیی
کوری چشمهای بی عفت
مثل یک کوه نور می آیی

حفظ و پوشیده در صدف انگار
ارزش وشان خویش میدانی
با وقاری ومثل یک خورشید
پشت یک ابر_تیره میمانی

خسته ای از تمام مردم شهر
از چه رو این قدر تو غم داری؟
نکند فکر این کنی شاید
چیزی از دیگران تو کم داری !!

قدمت روی شهر جبریل
هر زمانی که راه می آیی
درشب ـ چادرت تو می تابی
مثل یک قرص ـ ماه می آیی

سمت جریان ـ آبها رفتنهنر ـ هر شناگری باشد
تو ولی باز استقامت کن
پیش رو جای بهتری باشد


پر بکش سمت اوج میدانم
که خدا با تو است در همه جا
پر بزن چادرت تو را بال است
وبدان می برد تو را بالا


در زمانی که شان وارزش جز
به دماغ ولباس وماشین نیست
توی چادربمان و ثابت کن
ارزشی واقعی زن این نیست....!!!

:)

این بهتر نشد
لایک

بهتر نشد؟

منم سوالی بود بهتر نشدم ولی یادم رفت علامتشو بذارم..خخخ
این عالی بود
همیشه و تا میتونی از معنی دور کلمات استفاده کن
راسی.کشور همسایه یکم حالش بده انگار

اها:) ممنون:)) چشوم کدوم همسایه؟

واژه «دوست» را در فرهنگ لغت جستجو کنید! به شما میگوید ضد دشمن! واژه «رفیق» را جستجو کنید و این بار به شما میگوید همراه! میخواهم بگویم واژه ها خودشان عالمی دارند. هر کدام به اندازه کفایت، راه و چاه را به ما نشان میدهند! دوست، در لحظه پیدا میشود و در لحظه ای هم ناپدید. رفیق اما فرق دارد، زمانی که می آید به ماندنش بیشتر دل میبندی تا اینکه منتظر رفتنش باشی! زندگی هرکدام از ما آمیخته ای از دوست و دشمن هاست، اما کم پیش می آید که رفیق ها همدیگر را پیدا کنند! رفاقت های پایدار از وفاداری می آیند و دوستی های فراوان از چرب زبانی! انتخاب کنید که میخواهید کدام باشید، یک وفادار یا یک تملق گو؟!


" امیرمسعود ضرابی "
خخ منو میگن عاغا مرتضی
ن من خوبم
ب قول مادرشویم، حال همه ی ما خوب است. اما تو باور "بکن "
چون واقعن خوبم
مطمئنم هیچی تو این دنیا جز خانوادم ، ارزش ناراحتی نداره
واسه همین خوبم
فقط گاهی ب سرم میزنم ، چرت و پرت میگم
حالا شانس صالحه بد موقع درباره ی اون موضوع حرفید ،چرت و پرتام نصیب اون شد

عاری فهمستم قربون مادر شویت...ک من عاچقشم با این سخنانش همیشه خوب باشی دوست جان من:)) خاهش موکنم صالحه در هر مکان و زمان پذیرای چرت و پرتای جانا هست با کی حرف بزنم؟صالحه کی؟صالحه کجا؟صالحه خلاصه ک...قربان دوست جان

خوب را در قوطی عطار می باید بجست ...

:)

بعععله پ چی؟؟[رضایت]
مادر شویه خودمه
(راسی صالحه ، برو وب شبنم ، یکم بخند!
من ک شخصن دل درد شدم :) )
دیوونم و دیوونگیتو دوس دارم
دیوونس و دیوونگیشو دوس دارم
عاقلا با عقل خود حال کنید
میخاام دیووووونههه بااااششششممممم

برا کامنت مهرداد؟؟ حالا در دیونه بودن منو تو ک شکی نی... دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش عاید اون مرجع ضمیر "س" در "دیونس" کیههههه؟؟ واغیرتااااا اصن پایتم

قشنگ بود. عاقا من عکسشو میخااااام
چرا امکان راست کلیک رو برداشتی؟

مچکر.از ویسگونه:) برا کم کردن کپی

حالا بماند
+
اره، خوندیش؟
ینی مرده بودم از خنده
خرامان ب سوی موال
س ساله از قم

لا اله الله الان بود یه فوشی نثارت کنم... بماند گند میزنه عااا واای مریم حالت تهوع گرفتم خیلی بد بود ولی ماشاالله عجب ذهنی داره نپوکه الهی!!

خیلی دوست داشتم این متنو

ولی من خیلی کم میبینم

خیلی سپاس:) امیدوارم بیشتر ببنیی:))

اووووووه مای شِت
یکی ازون ادم خوبا منم

شوما خعلی از عین عادمای خوبی

من اصلا نمی بینم!
:|
جای منم ببین...

اه... چقدر بد... امیدوارم ببنی... زیاد و زیاد و زیاد

Hi to all, how is everything, I think every one is getting more from this site, and your views are nice in support of new users.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان