دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کادو

عشق نور است و خدا هم به یقیین عشقدسته ای نور برای دل من کادو بیاور :)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چی شد.........

خدا عشقه و عشق نوره... چ کادویی بهتر از نور؟ دلمان نور خاست دلمان نور

خیلی قشنگ :))
+
واقعن کادو دادن و گرفتن خیلی خوبه
جفتش بوی دوستی و زندگی میده :)
حالا بدو بیا در اغوش ابان ی کادو بم بده

تشکر:) عاره خعلی:))مخصوصا اگع یهویی باشه و انتظارشو نداشته باشی پارسال یکی از همکلاسیام ی روز ی کتاب شعر اورد برام... همینجوری الکی..بی هیچ مناسبتی...اصن گوشت شد چسبید:)) عابان ک تمومید کادو چی دوسسس داریییی عششششقم؟؟ گاز؟لگد؟بیشگون؟ غریبی نکن بگو

کادو اش هست ولی جعبه ای براش پیدا نمیشه ..

مهم اصل کاره... کادو اگه از ته دل باشه جعبه و اینا لازم نداره:)

واااای کاااادو
دلم کادو خواست:)

عاره چی دوس داری؟

اونم از جنس خدا.....

عی جان

چقد عشق
خدایا ، ازین دوستا
نصیب ما نیز
بفررمااا
الهی امین :)

من استم دیگه

حس میکنم وزنش زیاد درست نبود. معنیش رو هم متوجه نشدم

کوجاش دخیخا؟؟ برا مرتضی توضیح دادم...بنگر

اندکی نور به این صالحه جان،هدیه بده
اینا بذار مصراع دوم

فعلن که باید با شبای تنبل و بلند پاییز سرکنیم...

کاملا موافقم

:))

این گل برای شما

دسته ی نور سفارش دادم تو راهه

عی وایی خیلی متشکر راضی ب زحمت نبودیم بابا دو دیخه اومدیم خودتونو ببینیم همش تو اشپزخونه بودید

برای درسا هر از چند گاهی کادو میخرم ی چیزی تو مایه های دفتر ،عکس برجسته یا چیزایی که دوست داره
کلی میذوقه بچه م

ای جان چقذره خوب:) همیشه از این کارا بکن جان جان"بچت"

رو چشووومـ

چشت بیبلا

تو که رفتی من در تنهایی خود اشک ریختم
ساز بی تو بودن را زدم و گریه ها کردم


ترجمه پستم بود

عاخی:))

چه خوب بود...

:) متشکرم

صالحه....مریم کیه...

مریم؟؟کدوم.مریم؟؟ الما.دخت؟؟

عاغا شوما کمر به قتلی ما بستی ؟؟
اصفهانی بخونش ! :)

نه بوخودا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان