دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دنبال خدا میگردم

دست روی گردنم میگذارمدنیا پرشده از آشوب...برکت رفته...دست روی قلبم میگذارمدنبال خدا میگردم...نبض گردنم کجاست؟حبل الورید کجاست؟صالحه.نپ.ن:«إنَّ معَ العسرِ یُسرا و إنَّ معَ العسرِ یُسرا» تکرار این آیه رو دوست دارم چه خوب که دوبار گفتی...چه خوب که دلمو قرص کردی...چه خوب که هستی...
۰ موافق ۰ مخالف
واقعا چه خوب که هست
گاهی فکرمیکنم بجز خدا هیچکسو ندارم
وحقیقتم همینه

اهوم:)

فدات بشم عزیزمییی

خدا نکنه:)

اخ اخ دلمان رفت
چه شعر نازی :)
خداس که تنهامون نمیزاره

به فدای دلتان:) بعلهـ

صالحه برو کنار یه لحظه
نگاااااااااااااااااااااااار
نگااااااااااااااااار
حالا کارت به جایی رسیده برا وبت رمز میذاری
منو باش خواسم بهت سر بزنم
صالحه اینو به نگار بگووووو

الهی العفو!! باشه بهش میگم :|

رب انی اما انزلت الیّ من خیر فقیر...

:)

اینکه ازش دور شدم داره دیوونم میکنه...
یه بنده نالایق. . .

همینکه داری دیوونه میشی ینی داری نزدیک میشی "خدا حواسش به دیوانه ها هست" " به این درخت نگاه کن...به شاخه هایش گاهی برای رسیدن به نور باید از پل تاریکی گذشت" دیشب حرم همسایه جان یادت بودم:)

ان مع العسر یسرا
قطعا...قطعا ...
وقتی خوش میگه ینی قطعا ...ان مع العسر یسرا

شک ندارم:)

چه خوب که هستی ........عاااااااااالی

خیلی:) ممنون

اولا سلام
دوما یه پست طویل گذاشتم...همشو بخون بد نیست
سومن یه عکس بسیار زیبا از یه مدافع حرم برام انتخاب کن...پست فردام در مورد مدافعان حرمه

سلام علیکم:) چشم:) چشم:دی

سلام صالحه خانوم
ظاهرا نگار خانوم وبلاگشو رمز دار کرده
اگه میشه لطف کنید و بش بگید به وبلاگم یه پیام بده یا رمزشو برام بفرسته ممنون میشم.

سلام اره باشه میگمش:)

چه خوبه که تو با خدات انقدر خوبی تفاهم جان!
یکی بود، هروقت دلش می گرفت قرآن می خوند و گریه می کرد.. خدای اونم خیلی خدای خوبی بود که بنده ش هروقت دلش می گرفت می رفت پیشش و گریه می کرد...
من و خدام ولی بعضی اوقات با هم دست به یقه ایم، گاهی قهر اصلا.. حرفامو گوش نمیده بعضی وقت ها که هیچ، دلمم میسوزونه تازه.. مثل بچه ای ام که داش بستنی میخواد، اما مامانش براش نمیخره، بعد دست یه بچه ی دیگه ای تو خیابون میبینه و دلش میسوزه... :(

فدات جانا... منو یار جانم خیلی با هم دعوا میکنیم مخصوصا این عاخری کارمون به کتک کاری کشید !!!هیچی نگفتما...فقد تو دلم گفتم خیلی هم درو و غریب شدی باید بیایی نازمو بکشی!!واسلام بعد میدونی چی شد؟ با کلی اخم و دلخوری نگام کرد گفت داشتیم؟؟ الان دوباره باهم دوست شدیم باور دارم خدا خیلی بیشتر از اونچیزی ک ما فکر میکنیم دوسمون داره باورش کن...:)

و خدایی که در این نزدیکی ست...
لای این شب بو ها
لای این کتابا و جزوه ها که تموم هم نمیشن

من گم شده بودم پیدام کرد داشتم دادئیسم میخوندم مچمو گرفت

سلام
نظر لطفتونه
یه عکس ناب از یه مدافع حرم برام پوس کنوه اماده کنین

سلام حقیقته:) "پوس کنوه" زیر نویس فارسی لدفا

اصلا حالا که اینطور شد عید شما هم مبارک..

:) عید شمام

سلام ....
خوبی
شب بخیر

سلام ممنون شب شمام

قشنگ بود...

:) تشکر

هوای دلم ابریست...

ببار جانای من تو بغل خدا ببار اروم شی

تو اینحایی ...
دلم قرصه :)

:)

عالی

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان