دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یلدا

یلدا دوباره بارداره یک دقیقه بیشتر باش...شاید فرشته ایندفعه از "اومدن"آبستنش کرده...صالحه.نپ.ن:پیش پیش یلداتون مبارک:) ما که باید تو این یه دیقه بیشتر هم درس بخونیم!!به شما امیدوارم خوش بگذره:)
۰ موافق ۰ مخالف
موفق باشی عزیزم
التماس دعا

سلامت باشی جانا حتمن محتاجم

یلدای شما هم مبارک ...

امتحان خر است

ممنون خیلی

یلدات پر از شادی...


عجب تصویر خوشملی... دلمو برد.

شماهم :)

یلــــــــــــــــــــــــدآ

تقدیرِ زیبآیِ فصل هآستــــــــ . . .

بهـ احترامـ زمستآن " بلنـــــــــــــــــد " می شود . . .


سلآمـ عزیز دلمممممممـ

واپسین لحظهـ هآی پآییزتــــــ لبریز از خش خش آرزو هآی قشنگــــــــ . . .

نمخام:( سلام جانا جان:) مرسی خانوم:)توهم

رمز همـ سریع واسمـ ارسآل بشهـ

همزاد

معلممون میگفتــ تو این یهـ دقیقهـ اضآفی بآید امشبــ 30 تآ تستــ بزنین

بعد حالا داری وب گردی میکنی شوما!! موفق باشی کلا

سلام، یلداتون مبارک

سلام یلدای شماهم

چ باحال !!
+
ناظم ما ک (خیلی هوامونو داره کلن) تمام امتحانای فردارو کنسل کرد
+
صالیییییییی مدرسه بسیی خراست :|
یادته تابستون هر روز هر روز پلاس بودیم اینجا:دی
خوبی؟؟دلم تنگولیده :(
+
یلداتم مبارک

:)) خدا بده شانس!!! دهن مارو سرویس کردن!! سه شنبه نرفتم نشستم روانمو خودندم ک چارشنبه امتحانه بعد از سرجلسه بلندم کردن که تو دیروز غایب بودی حق امتحان دادن نداری:| 20نفر غایب بودیم: بعد مام تو حیاط از خنده ولو بودیم ناظمون اومده برام وعظ رفت از عاخرم گف من وساطتون رو میکنم ینی فیلم هندی داشتیماااا عاره اتفاقا اون شب ب فاطی همینا رو میگفتم یاد باد!! آن روزها رفتند ان روزهای سالم سرشار!! یلدای توهمممم

خخخخ
موفق باشی
یلدات مبارک

:) ممنون یلدای توام عزیزم

یلدات مبارک پساپس

ممنون جانا یلدای توهم مبارک

یلداتون مبارک بانو ...
دیر اومدیم واسه تبریک ولی اومدیم دیگه شما ببخشید ...

یلدای شما هم مبارک خاهش میکنم بابا:) ممنون ک یادتون بود

اوووووووووووووووووووووووووووووه
چه وبی!!!!!!!!!!!!!!
سلام عزیزم....وبت عالیههه

:)) ممنون

مرسی قشنگ بود

ممنون:)

یلدات پساپس مبارک
:*

ممنووون یلدای توهم

تبریک با تاخیررررررررر

ممنوووووننن همچنینن

آره دیگه :( :///
والا من همین الان رفتم دانلودش کردم رمزش دقیقا زدم revenge . شاید شما یا به فارسی زدید یا با capslock یا اینکه اون e آخرو نزدید :/
عععع یلدارو تبریک نگفتم ؟؟!!

شرمنده با تاخیر مبروک

چرا تو وب خودت گفدی؛) با تاخیر دوباره مبااارککک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان