دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در حال حاضر

در حال حاضر میخام غمگین باشممیخوام کسی باشه نازمو بخرهدر حال حاضر شبیه دیوونه ها با خودم سرجنگ دارمچند لحظه قبل شبیه دیوونه ها گفتن دوباره ببندمدوباره خودم سر خودم فریاد کشیدمخلی؟ببندی اون بی صاحابی و ک چی؟چی کم میشه ؟؟چی درست میشه؟؟تو یه احمقی!!!!یه احمق!!!!و قبول دارم!!در حال حاضر خوب قبول دارم:|
۰ موافق ۰ مخالف
عزیزم می دونی چرا بازدید وبلاگت کمه ؟
میخوای بازدیدت رو زیاد کنی؟
یه راه آسون و بدون هزینه واست دارم.
تبادل لینک کن
با وبلاگ من ( چون مخصوص تبادل لینک و افزایش بازدیده )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان