دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سوره ای به نام پدر

قرار است خدا؛سوره ای نازل کند!مکی،یک آیه،چهار حرفسوره ای به نام پدر:«م ه د ی»صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بازهم جمعه ای دیگر
اللهم عجل لولیک الفرج

هعی... امین:)

به به!
می بینم که قرآنو تحریف می کنی
:)))))))

یا خودا!!! کی رو میگی؟؟ مننننننن؟؟؟؟؟ استغفرالله!! من غلط کرده خاهم بود!!

جانم.....جانم.........


اللهم عجل لولیک الفرج

:)) آمین

چه خشکل نوشتی صالحه

ممنون خانوم:)) یکی شعر گفته بود من بهش گفتم برام بفرسه


پست قشنگی بود

متشکرم

عاااااااااااااالی

تچکر

با آیاتی نامحدود تا آخر دنیا....

:))

ان شاء الله :)

:))

عجل لولیک الفرج.
صالحه.کامنتنونو برا نارسیس خوند
فقط خدا میتونه در مورد مردم قضاوت کنه نه احد دیگری

آمین شکی نیست!

:))
+
اسم بابای منم مهدیه ...
+
چطوری؟؟

تچکر عاخی دو تا پدر هم نام خوبم:) تو چوطوری؟

وای صالحه نمیدوستم متن ها و شعرات اینقدر قشنگه
فقز گاه گداری شعری از مریم میشنیدم که پاینش مینوشت صاحله .ن فکر نمیکردم تو باشی
من یکی در میون(چون زیاد وقت ندارم) شعرا و پستاتو خوندم روحم تازه شد امیدوارم موفق باشی و شعرات قشنگ تر از پیش باشه
البته خب سبک تو گفتن شعر نوعه
من سبک شعرای قافیه دارم دوس میدارم
یکم وزنم چاشنی بعضی شعرات بکن

:)) لطف داری عزیزم:)) حالا صالحه هم نه!!صاحله؟؟؟:دی مرسی!! ممنون جانا:)) چشم:)) امیدوارم توهم موفق باشی خوشحالم کردی با کامنتت

خیلی قشنگ

تشکر

آخی عزیزم ببخشید اخه گذاشتم ویرایشش کنم وقت نمیکنم اصلن، امتحاناس و درگیر درس و مشقیم
عزیزمی

قربونت برم:)) ان شا الله بعد امتحانا

ا دخترم آنلاینی الااااان؟؟؟
چطور مطووورررری؟

عاری:)) خوبمممم توووو خوبییییی؟؟؟؟ خانومم خصوصیت منو مشتاااق کرددد خیلی قشنگ بودااا خعلی

مرسی عزیزم
پشیمونی سودی نداره
الان با ون دم دریم
بفرمایید سوار شیم بریم پایگاه
بدم خواهرا کاریکاتورتو بمشن
:))))

من نادمم من پشیمانم من بیچاره ام و هر مجازاتی را ب جان میخرم

نخواستیم بابا
!
عفو رهبری بهت خورد...

عاخ خدا من مردم!! عفو رهبری

لایک لایک ... هوارتاااا

بسی تشکر خانوم

جان جان جان
عالی
انشالله زودتر ظهور کنن

ان شاالله ان شاالله

انشاالله زودتر بیاد
اَللّهُمَّ اَرِنِی الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ

ان شا الله:))

:))
من نیز خوبم

:) الحمد الله

I've been exploring for a little for any high-quality articles or blog posts in this sort of
space . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site.
Studying this info So i am happy to exhibit that I have an incredibly good uncanny feeling I came upon just what I
needed. I most indisputably will make certain to do not put out of your mind this web site and provides
it a look regularly.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان