دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اگرتورا...

چقدر چشم هایم را دوست دارم؛آنگاه که برای تو میگریندو لب هایم را...آنگاه که نام تو را می خوانندو دستهایم، آنگاه که از تو مینویسند!اصلا؛من خودخواه ترین دختر جهانم آنگاه که تو را داشته باشممن...دوست داشتنی ترینم...اگر تو را داشته باشم:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام مطالبتون عالی بود

من یه فروشگاه اینترنتی دارم که داخلش لایسنس آنتی ویروس موبایل-تبلت-لپ تاپ و رایانه با قیمت خیلی خیلی ارزان میفروشم . اگر تمایل داشتید این نظر منو تایید کنید تا دوستان و بازدیدکنندهاتونم از این مطلب باخبر بشوند

ممنونم

آدرس

www.shop.s-gomnam.ir

سلام ممنون

سلام الهی تاقیامت زنده باشید

سلام:) کاش کم ولی پربرکت و باعزت زنده باشیم:) ممنونم ازتون

بسیــــار زیبا ....


سلام عزیزم خوبی ؟

خیلی ممنون سلام جانا شما خوبی؟

دلچســــــــــــــــــــــــــــــب...

مچکرم بانو

سلام صاحله خوبی خخ

چه خبر؟
وبمو تازه ساختم خواتسی سر بزن راستی من یه وب دیگ داشتم قبل ولی حذفیدمش سر بزن باش
بهت میگم من کیم

صاحله؟؟:| خدایا شکرت!!یبار ی بنده خدایی بهم گف ساحره:| خوشی سلامتی اومدم؛) شناختم تازه من هنوز یادمه اون حرفی ک نصفه ول کردیا!!

جان جان
چه نازه
چه قشنگ نوشتیش صالحه :)

:)) خیلی ممنون عزیزم چشات قشنگ میبینه

این پست خیلی خوب بود.

ممنون:))

ممنون بابت نظرت ....
وب خشونت لینک شدی شما هم لینکش کن .......

خواهش میکنم تمایلی به تبادل لینک ندارم

اورادلم خواست(!)

وای وای

اورادلم خواست(!)

چشام نورافکن کی روووو؟؟

انقد که من خوبم ...


بامزه بود

ماشاالله ماشاالله اسپد دود کن عزیزم چش میخوری

اهنگت دوسسسسسسس
اولین بار یه جای اینو شنیدم ک باعث شد بی نهایت عاشق این اهنگ باشم
+
فضولی نکن بت نمیم کجا

ممنون دیروز اسپیکر ساجده رو مبل بود بهش میگم من میخام اهنگ گوش بدم!! نگام میکنه میخنده...بهش میگم من عاهنگ میخااااامممم فقد بالاغیرتا مراعات خونواده رو بکن خلاصه زد تو پوشه سنتی هاش و همایون و قربانی و کلی عشق کردیم:)) این اهنگ پلی شد بهش گفدم من اینو میذارم برا وبم...شعرش واسه قیصره البته یه بیتشو نمیخونه فک کنم

ینی برو پرفایلشو ببین چی زده
بزنم لهش کنمممممممممممممممممممممممممم

دیدم:| اسم ادم حیفه براش وای خدا فاطمه حتا ارزش اینکه یبار دیگه بری وبش نداره!! ولش کنبی شعورو:|

وای اصن بهش فک میکنم میخوام برم دهنشو سرویس کنم مرتیکه قیافش شبیه بغض یاکریمه
بهش نمیخورد همچین شخصی باشه
قیافش توی پستاش شبیه شبکه چهار بود

اتفاقا خیلی هم بهش میخوره :|| یکم پستاشو بنگر:|(نع ننگر!!چشاتو درویش کن لا اله الا الله) عح عح این همونه؟؟ خدایا صبر!!!

سلام
براچی فقر فرهنگ

سلام اومدم وبتون

قانع نشدم

؟!

اره بابا اولین پستشو ک دیدم هنگ کردم
ولی درکل میگم اینو بیرون ببینی فک نمیکنی بیاد بت همچین چیزی بگه
ای الهی سکسکه5 ساله بگیره خاک تو سر
بدبخت زنش

پوف!!!

آهنگت تموم شد
دوباره دوباره ی بار فایده نداره

من خودم تکرار عاهنگ دوس ندارم تکرار نمیزنم :دی

بله بله

:)))

من بهترینمـ چون تو را دارمـ و تو بهترینی :)

عی جوونم

تمنا :چه حرفی؟؟؟؟؟؟؟

نمدونم نگفتی دیگه چ حرفی:دی حالا بگذریم چرا وبتو بستی دختر؟ باز کردم اومدم نظر بدم دیدم میگه وب در دسترس نی!

حذفیدم به این نتیجه رسیدم حال و حوصلشو ندارم واس این

موفق باشی!

فوق العااااده دلپذیر و قششنگ

تشکر بانو

ناراحت شده بودی از کامنتم که حذفش کردی؟؟ شوخی بود فقط . . .ببخشید اگر ناراحت شدی

کدوم کامنت؟؟ ناراحت؟؟؟؟واسه چی؟؟؟

ایشالا داشته باشید.

متشکرم یک اقا:))

یه کامنت داشتم اینجا
نیست الان

نظراتو بیا پایین تا عاخر بعد بزن مشاهده نظرات 1تا30 اولین کامنت کامنت شوماس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان