دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سردرد

نیستی وانگار تمام راهرو های این شهر بوی سیگار میدهند...من هی نفسِ عمیق میکشم بویِ پیراهنت را؛و دوباره سردرد میشوم!چه خیال عبثی؛بوی سیگار تو که سرِ مرا درد نمی آورد!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بابااااااااااااااااااااا
اصن ادم دلش میخواد سیگارس بشه

خاک تو سرت و سرم!! استغفرالله!! خدایی خوب نی ریه هاتو میپوکونه ینی واقعن دیدم و حس کردم ک میگم(عموم سرفه میکنه من چارستون بدنم میلرزه)

سیگار همه جورش خر است
والسلام

بلی بلی بی شک

دولوخ نگو
به فاطی گفتی که سرت درد گرف


میگم دیووونه من عاشخ این اهنگ وبت شدم

خیلی فازش بالاس

خو دیگه اونی ک فک کردم نبود…شوور عمم بود برا همین سردرد گرفتم وگرنه اگع خودش بوت ک سر درد نمیگرفتم خعلی متشکر:))

اره خیلی بده
ولی تفننی خوبه

تفننی تا چ حدش مهمه؟! واسه خانوما ک ابداااااا حالا باز اقایون قابل تحملتره در کل اگه سردرد نمیگرفتم مشکلی نداشتم باهاش ولی همین سردردش بده

بسیار زیبا

ممنون

سلآمـ جآآآآآآآآآآآنآآآآآآآآآآآآآ

خوبی عزیزمـ؟!

امتحآنآتـــ تمومـ دیگهـ ؟! خستهـ نبآشی پهلواااااااااان . خدا قوتـــــ دلآآآآآآآآآآآآور

+ مر30 کهـ هستی :)

سلاااااااااامممم عشششمممم تو خوبییی؟؟؟ عاره دیگه ترما تموم شد مستمرا شروع شد:دی امتحان همیشه هست قرررررررباااااانننن شماااااا خاهچز میکنم من مطعلق به شمام +مر30کهــ انقدر دوست داشتیی:))

تا بالا ترین حدش
ولی سیگار برا مردا هم دوس ندارم
سیگار خوبه یه بار واسه تجربه بکشی ن مداوم

نع نع!!! ب ی سری مردا میاد:دی نمدونم گفدم برات یا نه رفته بودیم بیرون یه مرده(حدودا27 یا سی)قد بلند؛هیکل؛با ریشای بلند مشکی تکیه زده بود ماشینش خم شده بود جلو با شونه های افتاده داشت سیگار میکشید ینی درد ازش شره میکرد!! اصن تریپ خستم داش...یه سوژه ای بود برا خودش:دی

تنفننی اش اعجاز میکند... به قولی بزرگی ، سیگار انیس المتفکرین ست ....

عجب بزرگایی پیدا میشنا!!:دی

نهههههههههههههه
ندوست
ولی واسه زنم خیلی جذابه من دوس دارم
مخصوصا سیگار برگ
اوف اصن حیات ازت میرهههههههههههههه

نع!نع! برای خانوم ابدا!! خیلی بده

نهههههههههههههههه من دوسسس
حالا همچین کارشناسانه نظر میدیم
انگار شونصد ساله سیگار و ماری جووانا میکشیم

:دی

عموت قبلنا نمی اومد دکتر
ب زور بردیمش دکتر دیگه سرفه نمی کنه
:دی

به عموم بگو بیشتر تر تر تر مواظب خودش باشه خوبه ب زور متوصل بشید در مواقع لزوم

ایی سیگار :|
اصن از ادمای سیگاری خوشم نمیادش :|

اهوم!قبول دارم... اصن جلوه ی جالبی نداره!

واای
خیلیی خوب بود
+
بگو اهنگت چیه؟
برای من پلی نمیشه :(

خعلی تشکر دوست دارم قربانی شعر قیصر امین پور "من از عهد ادم تو را دوست دارم از اغاز عالم تو را دوست دارم....

دیروز امتحان سم شناسی داشتم
یک فصلش drug abuseبود (نمیدونم دیکته اش درست نوشتم یا نه)
انقدر درمورد انواع اقسام مواد مخدر و مکانیسم کامللللش خوندم که الان وارد واردمسوالی داشتین در خدمتم

جوووووونننن اصن میخامت حتما مزاحم میشیم

عخی
من که شکست عشقی نخورده بودم حس کردم شکست خوردم
راستی عکسایی که برای شعرات میزاری خیلی قشنگه
صالحه ژون میای وبم درباره پست خاطرات بیرحمم نظرتو بگی؟ خودم نوشتمش
البته به نوشته های تو نمیرسه

چرا حالا شکست عشقی؟:دی خیلی متشکر من اوندفعه اومدم ولاگفای مهربان کامنت منو نرسوند گف تبلیغاتیه!!! بلگفای زشت کچل!!! خیلی قشنگ بود خانومی خوندم اینجوری نگو:))

For most up-to-date information you have to pay
a quick visit world-wide-web and on internet I found this website as a most excellent site for most recent updates.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان