دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

معطوف

راستش تو و من ؛نقش خاصی در این دنیا نداریم!فقط "من"، شدیدا "معطوف" به توست!صالحه.نپ.ن:اخرین امتحان بود؛ زبان فارسی.داشتم برا دوستم معطوفو میگفتم؛شد من و تو...:)
۰ موافق ۰ مخالف
خیلی خری
برا چی گذاشتی
اصنم قشنگ نبود
خیلی ام زشت و پیلشت و نشوووووووووو
بوووووووود

نشولحشور نی یوخ؟ کچل چی؟

مرگ
دختره ی گیس بریده برا من لبخند ژکوند میزنه

لبخند ژکوند نزدم کع قه قه زدم ریسه رفتم بقول خودت!! حالا چرا فوش میدی ب اعصاب و روانت مسلط باش جانم

برو تا نزدم لهت کنم
حسود بخیللللللللل

گمشووووو

کاش معطوف من او بود

عی جوووووونننن ان شاالله



کارنامه رو کن نمراتت معدلت

تشویش عاغا دیگع!! هنو ک ندادن...حالا هروخ دادن ی فکری میکنیم

قشنگ بود

تشکر

زیبا بود .... عکس نوشته هم خیلی نازه

تشکر

معطوفــ هآی زندگیتـــ پآیدار جآنآ :)

ممنونم جانا جان:)) معطوف علیه های توام

خیلی قشنگ گفتی.

خیلی ممنون

هر چه میکنه آن "واو" عاطفه است که من و تو را می کند ضمیر ما ...

واو عاطفه:))

خیلی ناز بود :)
متن عکس عالیه :)
امتحانا رو خوب دادی ؟
موفق باشی

بسی فراوان تشکر عی...راضیم به رضای خدا:دی سلامت باشی جانا

لایک وااااااااااااایییی
فهمیدی چی شد؟
از من لایک گرفتی میدونی چه افتخاری نصیبت شده ؟

باااابااااا افتخااااارررررر!!:دی دست راستمو برم بکشم دست مردم:دی

استفاده از آرایه

تشکر

:))
دمت ایول
+
کامنت عاغا مسعودو خوندم یاد این افتادم :
محروم ز رویت منو محرم ب او او بود
لعنت ب تو ای "واو" نچسبیده ی بی ربط

موتشکر "محروم ز رویت من و محرم به تو شد او..." وااای الما خیلی قشنگ بود اولش نفهمیدم فوق العاده بود

عااااااالیه عااااالی. . .

ممنووووووووونن

هعییییییی......
هر چی می کشیم از این منه...

ای امون ای امون

Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say
that I have truly loved browsing your blog posts. In any
case I'll be subscribing to your rss feed and
I hope you write once more soon!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان