دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نماز باران

نماز باران بخوان برای این شهر؛و گودال های تُهیِ چشمهاش...که سالیان درازیست گونه هاشدرگیر خشک سالیست!صالحه.نپ.ن:اینکه چشم ها نبارند...امان امان!
۰ موافق ۰ مخالف

are you ok

:( سوالی بود؟

نه از خودم پرسیدم برا تو جوابشو نوشتم
خو اره دیگه

:دی عا خوفم تو خوفی؟


خدایااااااااااااااااااا
یکم .........
بمیرم بچم تعادل روحی روانی نداره
هی به بابات میگم این بچه هارو ول نکن به امون خدا گوش نمیده میگه من نباشم تیم رو هواست

این بابا؛ بابا بشو نیست شوور بشو هم نی!

بابا بشو شاید نباشه
اما به درد من خورد
جنسش خوب بوده
"واییییییییی بفهمه چی میگم پشت سرش خفم میکنه"

برو گمشو ینی ها!!!!!نبینمت!!!!! من با تو هیییییییییییییییییییییییییییییییییییچ نسبتی ندارم خااااااااکککککککککک


و گودال های تُهیِ چشمانم...(!)

صالحه امروز دبیرمون میگف :نگین توچشات وصدات غم داره
(همش نگارونگینوقاطی میکنه باهم)
من این شکلی بودم:-0
آخه توبگو من اصن چشم دارم که چشام غم داشته باشن؟
بعدشم من چشام خیلی شادن
اصن مریم امروزمیگف نگار تودیگه کلاست بالاس.چشات غم گرفته.نمیخواد باما با اتوبوس سوارشی:ددی

عاقا قضیه رو ناموسیش نکن اون دبیرمون واسه خوندن متنای احساسی میگف منم هی حین خوندن نگاه نافذ بهش مینداختم واسه همون میگف





آهنگ وب معرکس

:)) او مای گاد چ چشای مالامال غمی غلط کردی اندازه ی وجب دست من چش داری میخای چیکار دیگه؟؟؟؟!!!! بسته همون!! برو خودا رو شکر کن نمیخاد با ما سوار اتوبوس شی انیدفه رو میگذرم ولی دفعه دیگه تریپ خسته برنداری تچکر

امان امان

:))

آقا یه آهنگ ترکی هس میگه
آمان آمان آی آمان بو قیزلارن الین نن
حالیم اولوپدور یامان بو قیزلارن الین نن
مضمون کلی اینکه امان از دست دخترا
یاد اون افتادم
خاطر نشان کنم که آهنگش کلی شاده

قیییزززشو فهمیدم عاهنگ شاد خوبع

عالی.....

متشکر


عشقمممممممممممم
دختر گلمممممممممم
دخمل مامانننننننننننن

چش و چالم ج... خورد

وقتی نتونی گریهـ کنی یعنی بی حس شدی شآید همـ از سنگــــ . . . !!! و این اصلا جآلبـــــ نیستـــــ . . .

خیلی جالب نیست! بیشتر از خیلی

ای بمیرم برات
نکه مریم مقدسی؟؟؟؟
توام ک چش و گوش بسته

پس چییی؟؟؟؟ اصن مظلوم تر و چش و گوش بسته تر و افتاب مهتاب ندیده تر از من نی!!!

چه کسی نماز باران بخواند ! عابد این شهر خودش سالهاست که دچار خشکسالی ست ...
همه وجودش را خاک و گل و سنگ و ... گرفته است و چشماهایش به شرطی که چیزی را نبیند ... باز میشود

اینم حرفیه...واقعا!! معضل یکی دوتا ک نیست!!

نههههههههههههه
یکی تو مظلومی یکی من

تو که نع:دی ولی من چرا! خیلی مظلومم..


یه کاری نکن پته اتو رو اب بریزم

طلا ک پاکه...

جوووووون بابا اصفهانیت
اه به بابای خیر ندید ات رفته باشی معلومه چ طلایی هستی

دیگه دیگه... شایدم ب اون نرفته باشم

خاک تو گورم
مگه تو از کدومشونی؟؟؟؟
تو بچه ی کدوم شووووورمی؟؟؟؟؟

من همونم ک از سر راه برم داشتید:دی

ااااااااا میگم چ قیافت برام اشناس

عاره دیگه.. عاره دیگه... شناختی؟؟

:(
چه ناراحت :(

:))

آسمونم دیگه نمیباره. . .یه وقتایی بغض میکنه اما ....نمیباره. . .میترسم یه روزی دنیا از بغضش خفه شه. . .

اوره!:(( منم نگرانشم!! حالش خوب نی:(

عاغا من با این رنگ حموم و دستشویی و روشویی مشکل دارم
همش فکر می کنم کثیفه!:|
همش فکر می کنم سوسک داره
اصن این رنک منو ب لرزه درمیاره:|

حق داری والا:دی

I'm not sure exactly why but this blog is loading incredibly slow for me.

Is anyone else having this problem or is it a problem on my
end? I'll check back later on and see if the problem still exists.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان