دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

قاتل ترین

چشم هایم درد میکند...از بغض هایی که در آستانه ی شکستن،خفه شان کردم!من بزرگترین قاتل جهانم...!و روزی هزار بار از این غده ی سرطانی آبستن میشومو هر روز این درد را ، در نطفه خفه میکنم...من قاتل ترین آدم جهانم!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خوبی؟؟؟؟؟
چیزی شده؟؟؟
میخوای حرف بزنی؟؟؟؟

:) چی بگم والا؟

دختره ی قاتل وزشت!!!
لباسه دختره رو من دارم
رنگ گلبهی شو!

صالحه‌منم واسه وبم آهنگ میخوام
چه همتون آهنگای خوشگل خوشگل گذاشتین
حسودیم شد

:)) لباس خوشگلیه خاستن توانستن است

خوشبختم قاتل!
منم خفن ترین ادم جهانم!

خوشحالم از دیدنت خفن

چقدررررر غمناک بود

گریه نکن:)

یاد این ترانه افتادم:
بغض کشنده ی من
راه گلومو بزن
از توی چشمام ببار
ببار و ببار و ببار

بغض کشنده ی من... خیلی قشنگ بود

واقعا زیبا بود .... بهت تبریک میگم صالحه جون ، ذهن خلاقی داری .. همه چیزو خیلی متفاوت و خاص بیان میکنی . خیلی از حس نوشته هات خوشم اومده ، برای بهتر و بهتر شدنش تمام تلاشتو بکن

متشکرم لطف داری عزیزم:) حتما ممنون از انرژیای خوبت

عخییییییییییییییییی
قبلنا پنج شنبه به پنج شنبعه زیارت جامعه خالی شون می کردم
ولی الان چند وخته این طوری شدم منم

زیارت جامعه یادته؟ اینجوری نشو... خوب باش؟ باشه؟؟؟

وای چه خشن
وای چه غمگین! O_o
صاااااااااااااااااالی
امتحان امروزمم خوب بود

:)) جدی؟؟ ایووووولللللل

اگه خفه هم نکنی از هزارجا میزنه بیرون

هعی!

سلاااام
ای خدا این متن های قشنگ چطور به ذهنت میرسه که می نویسی
خیلی عالی مینویسی
قلمت پایدار

سلااام بانو:)) لطف داری بانو جان شرمنده موفرمایید تچکر

عخی عخی چه قشمگ
راسی صالحه جون تو اون متن مزخرف منو که عمرا به متنای تو برسه تو وبم نوشته بودم خوندی؟
موضوعشم خاطرات بی رحم
ولی این متنت خیلی قشنگ بود

متشکر این چ حرفیه خانوم؟خوندم خیلی خوب بود یه کامنت بلند بالا برات نوشتن ک به لطف و مدد بلاگفا گف تبلیغاتیه:|

برای اینکه انقد میخونی

خوو نخون چشات خوف میشه

چی شده صالی ؟
غمت نبیونم کاکو

والا من درس نمیخونم کع!! ینی اگه درس میخونم الان دستم بند امازاده یحیی نبود کع هوچی اصن غم به من میعاد؟؟؟والا!!!ما گروه خونیمون با این چیزا سازگار نی:دی

صالی خانم امروز سلام!!!!!!

اومدم سهمیه سلام امروزت رو برسونم!!!

پسلام علیکم پاییز جون:)) فدای دل مهربونت بانو:))

این روزا پست های خلاقانه ای میزاری ، معلومه میتونی قشنگ یه فلافلی بزنی

:دی الان خلاقانه کنایه بود یا فلافلی!؟؟ (ینی یکم کنار فلافلا خلاقیت بذارم ک ادویش کمه؟؟)

بیا این وبم چند تا نظر بذار ....
البته اگه اشکالی نداره....
خیلی ممنون.....
فلافل با ترشی خیلی خوبه

برا مخلفات ک صددرصد خود فلافلام چی؟باس ادویشو بیشتر کنم؟

...
+
قاتل بی رحم؟؟خجالت نمیکشی؟؟ها؟
+
گریه کن:)

:)) نع من تو ترکم چیزی نمیکشم گریه کردم:)

صالحه...
دلم میخواد از استرس امتحان کوفتی فردا گریه کنم...
اگ پیاممو خوندی دعا کن واسه این 3 تا امتحان باقی مونده
در حالیکه به زور ی دورمو تموم کردم یکی از بچه ها توگروه گذاشت: داره دور سومم تموم میشه!


:|

حقیقتا :|

واقعا :|

اییییششششششششش

واای پاییز استرس نداشته باش جانا ی من همه رو خوب دادی اینم حتما خوب میدی:)) استرس نداره کع....تو تلاشتو کردی:)) من خودم بشخصه ی دورمو تو مدرسه تموم میکنم نمرم از اونایی 5-6 دور میکنن بیشتر میشه پس اصن ملاک نی... من مطمئنم عالی میدیییی تو میتوووووونییییییی مطمئنم

مثل الان من. . .که در حال قتلم. .
عالی بود

چرا؟:( غصه نخور:(( تشکر

خوابی
چرا پست نمیذاری

ن بیدارم

سلام خانوم گل .. آپ نکردی ؟

سلام بانو جان:) فرصت نشد:)) در اسرع وقت:))

سلام
مهربونم سرم خیلی شلوغه
سر فرصت سر میزنم
بذار امتحانام تموم شه
از خجالتت در میام

سلام عزیز دل:)) حسابی درس بخووون اینا هستن

خیلی درام بود منم دیوونه فیلمای درامم از اون فیلما که یه جمله قشنگ داره و بقیش سکوته و حرکت ...ایولا

:)) خیلی ممنون

Heya exceptional blog! Does running a blog like this require a massive
amount work? I've very little knowledge of programming however I was hoping to start my own blog in the near
future. Anyhow, if you have any suggestions or techniques for
new blog owners please share. I know this is off topic however I
simply wanted to ask. Cheers!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان